Mercedes-Benz використовуватиме у своїх електромобілях акумулятори BYD Blade
Mercedes-Benz планує перейти на батареї китайської компанії BYD. Як повідомило видання CarNewsChina, батареї LFP Blade від BYD з’являться в електромобілях бренду у 2025 році. Першим їх отримає Mercedes-Benz CLA, побудований на новій 800-вольтовій модульній архітектурі MMA. Наразі невідомо, акумулятор BYD Blade буде тільки у китайського CLA, чи можна очікувати такий блок і у глобальній версії моделі.
Концепт Mercedes-Benz CLA німці показали під час IAA Mobility Conference у Мюнхені 3 вересня. Жодних технічних подробиць про майбутній серійний електромобіль немає. Запас ходу обіцяно на рівні 750 км у вимірювальному циклі WLTP.
Зараз Mercedes-Benz, як і більшість автовиробників преміум-класу, оснащують електромобілі нікель-марганцево-кобальтові (NMC) акумуляторами. За щільністю зберігання енергії вони перевершують літій-залізо-фосфатні (LFP), але мають ряд недоліків, включаючи велику вартість. Крім того, в них використовується багато кобальту, значна частина якого видобувається вручну в копальнях на півдні Африки.
LFP блоки мають більш низьку щільність зберігання енергії, але не містять кобальту та дешевші за NMC. Це й стало основною причиною переходу на LFP багатьох виробників електромобілів. Наприклад, Tesla комплектує батареями LFP Blade від BYD кросовер Model Y німецького виробництва, а також деякі версії Model 3. Як заявив у 2021 році голова Tesla Ілон Маск, в майбутньому компанія оснащатиме батареями LFP дві третини своїх електромобілів й тільки одну — NMC.
Також LFP блоки використовують Toyota, Kia та Lincoln. Так Toyota 16 квітня представила в Китаї свій другий електромобіль bZ3 – “електричну Corolla” з акумулятором LFP, двигуном та багатьма іншими технологіями BYD.
У серпні цього року стало відомо, що акумуляторами LFP Blade від BYD комплектуватимуть китайську Kia EV5. Також блоками BYD оснащуються деякі гібриди Ford та Lincoln (Lincoln Nautilus й Lincoln Z) для китайського ринку.