Mercedes-AMG представив оновлений седан і універсал E 63 S
Слідом за меншими моделями E-класу оновлення отримали потужні седан і універсал Mercedes-AMG E 63 S. Після проведеного рестайлінгу зовнішність моделей практично не змінилася, але певні коригування все ж є. Так, автомобілі отримали новий комплект світлодіодних фар, перероблений бампер, решітку радіатора Panamericana і інший капот.
Зміни зачепили і задню частину авто. Найочевиднішими є тонші ліхтарі з новою графікою, з’єднані тонкою хромованою смугою. За бажання її можна замінити на чорну, з вуглецевого волокна. Також обидві моделі отримали розширені на 27 мм колісні арки і 20-дюймові колісні диски з особливим дизайном. У салоні з’явилася нова мультимедійна система MBUX з 10,25 або 12,5-дюймовим сенсорним екраном і рульове колесо з сенсорними датчиками, яке може визначати наявність рук водія на ободі.
У ролі силового агрегата Mercedes-AMG E 63 S, як і раніше, виступає 4,0-літровий турбодвигун, який видає 603 к.с. потужності і 850 Нм крутильного моменту. Мотор з’єднаний з 9-ступінчастою коробкою передач AMG Speedshift із двома зчепленнями і системою повного приводу. Розгін з місця до “ста” у седана займає 3,3 секунди, а у універсала — 3,4 секунди.
Рестайлінговий E 63 S оснащується підвіскою AMG Ride Control+, задніми спортивними однопоршневими плаваючими супортами і шестипоршневими передніми супортами, як опцію можна замовити карбоново-керамічні гальма AMG. Вартість седана і універсала Mercedes-AMG E 63 S 2021 поки що не повідомляють.