Производитель может опять начать оснащать свои автомобили роторным двигателем и эти намерения еще раз подтверждает новый патент
Розмови про те, що Mazda відновить використання роторних моторів, тривають уже не перший рік. Почалися вони тоді, коли з конвеєра зійшла остання RX-8. Тепер же з’явилося чергове підтвердження того, що на нас чекає в недалекому майбутньому – виробник подав патентну заявку на оригінальну гібридну силову установку. У ній розташований спереду роторний двигун у зв’язці з електромотором подає привід на задню вісь. При цьому передні колеса обертаються завдяки вмонтованим електромоторам.
Повнопривідний гібрид отримав 48-вольтову батарею, доповнену системою конденсаторів. Конденсатори, що розміщені в підкапотному просторі, заряджаються за допомогою рекуперації, віддаючи надлишки в акумуляторний блок. За рахунок цього у передніх електромоторів одразу два джерела енергії. Конденсатори виграють за вагою у батарей, плюс вони розташовані ближче до електромоторів. Іншими словами, і те, і інше дає змогу зменшити масу автомобіля.
Зазначимо, що ще навесні 2017 року в рамках Женевського автосалону інженер Mazda Мацухіро Танака говорив про плани внести ротор у гібридну систему. Тоді, йшлося про електромобілі, в яких двигун внутрішнього згоряння не обертає колеса. Його роль полягала у виробництві енергії для підзарядки під час руху. Через два роки на тому ж Женевському автосалоні глава відділу силових установок Ічіро Хіросе анонсував вже іншу систему. Вона називалася XEV, і охоплювала три складових – ротор, електромотор і генератор. Все це компактно вміщувалося в один модуль.
Цілком ймовірно, що зараз виробник подумує про іншу ідею використання роторного двигуна.