Ближайшие два года Mazda использует для подготовки к штурму премиального сегмента рынка
Відповідно до нової стратегії розвитку марки Mazda має намір зосередитися на підготовці до масштабного оновлення модельної лінійки. До 2023 року японці планують розробити нову задньопривідну платформу, гібридну силову установку і лінійку рядних шестициліндрових бензинових і дизельних моторів. На цей період компанія призупинить випуск нових і рестайлінг наявних моделей. Про це повідомило видання Nikkei Asian Review, посилаючись на звіт компанії для інвесторів.
Новий “візок” і агрегати використають для більших моделей. Ними планується доповнити модельну лінійку марки. З їхньою допомогою Mazda розраховує відвоювати частину преміального ринку у таких марок, як Mercedes-Benz і BMW. Для реалізації цих амбітних планів знадобляться чималі ресурси. На них і мають намір зосередитися в компанії, відклавши поточні оновлення.
Раніше представники марки повідомляли, що компанія була б рада повернути в лінійку роторні двигуни і випустити деяку кількість оснащених ними спорткарів. На жаль, поки що конкретних планів у цьому напрямку не озвучено. На цьому етапі роторний мотор Mazda може задіяти в ролі генератора в гібридній силовій установці.