Изменение географии закупок связано со срывом поставок из Китая
Mazda Motor планує максимально зменшити частку китайських компонентів у своїх автомобілях. Причиною такого рішення став черговий спалах Covid-19 в Шанхаї та введений у зв’язку з цим локальний локдаун. Зупинення місцевих підприємств не могла не вплинути на ланцюжки поставок, зокрема й на заводи Mazda.
Проблеми з китайськими компонентами у другому кварталі цього року вилилися для японської марки у 144,4 млн доларів операційного збитку. Як пояснили в компанії, з Китаю вони одержують частину критично важливих електронних деталей, постачання яких було нерегулярним.
Щоб уникнути таких проблем у майбутньому, у керівництві Mazda вирішили диверсифікувати географію закупівель. У своєму листі до постачальників компанія попросила наростити запаси компонентів у Японії та за можливості перенести виробництво з Китаю.
Зі слів старшого виконавчого директора Mazda Motor Такеші Мукаї, елементи китайського походження є навіть у компонентах, закуплених безпосередньо у японських та європейських виробників. Щоб повністю виключити залежність від китайських виробників, компанія планує змінити географію закупівель, зокрема для нових моделей.