Mazda припинить виробництво електричного кросовера MX-30
Mazda MX-30 — це перший електромобіль японського бренду. Презентація кросовера відбулася на Токійському автосалоні 2019 року. Серійне виробництво моделі стартувало у травні 2020 року, але на ринку США MX-30 з’явився лише у вересні 2021 року. Причому автомобіль був доступний лише у Каліфорнії.
Як повідомило видання InsideEV’s, станом на кінець червня в США продано всього 571 електрокросоверів Mazda. Із них 181 одиниця у вересні-грудні 2021 року, 324 одиниці у 2022-му та 66 одиниць за перше півріччя цього року. Як повідомляється, у другому кварталі продажі моделі порівняно з аналогічним періодом 2022 року впали на 35% (51 од.).
Це змусило компанію замислитись про доцільність місцевого виробництва. Як заявили в Mazda North American Operations, 2023 модельний рік стане останнім в історії «американського» Mazda MX-30.
Частково низький попит на кросовер пояснюється запасом ходу — 161 км у циклі EPA. Це найнижчий показник серед моделей 2023 року. Рекомендована роздрібна ціна Mazda MX-30 — 34 110 доларів, включаючи доставку до пункту призначення.
У короткому прес-релізі Mazda оголосила, що зосередиться на гібридних і плагін-гібридних моделях. Зокрема, американцям обіцяно плагін-гібриди CX-90 2024 року та майбутній CX-70. Вони приєднаються вже представленим на місцевому ринку CX-50 Hybrid.
У США Mazda CX-90 PHEV коштуватиме від 47 445 доларів. На електротязі плагін-гібрид зможе проїжджати до 42 км. Загальний запас ходу (повний бак та батарея) — 788 км.
Яка доля чекає на Mazda MX-30 в Європі, покаже час. У січні цього року компанія представила європейцям нову версію кросовера — MX-30 e-Skyactiv R-EV. Електричний запас ходу 170-сильного плагін-гібрида — 85 км за WLTP.