Японська компанія Mazda у 2027 році планує представити електромобіль на базі нового покоління популярного кросовера CX-5, а потім з’являться гібриди, що підключаються. Крім того, у конструкторському бюро компанії ведуться активні роботи над двигунами нової генерації Skyactiv-Z.
Наступного тижня виповниться вісім років з того часу, як Mazda представила друге покоління CX-5 на автосалоні в Лос-Анджелесі у 2016 році. Це довгий термін, але кросовер залишається неймовірно популярним і є найпопулярнішим автомобілем бренду в Сполучених Штатах. І у компанії працюють над його наступником.
Наступне покоління кросовера відіграватиме центральну роль у стратегії розвитку. Друга фаза передбачає електрифікацію модельного ряду в період з 2025 по 2027 рік. У рамках цієї концепції CX-5 отримає нову гібридну силову установку, розроблену інженерами Mazda, на відміну від нинішнього CX-50 Hybrid, який використовує напрацювання Toyota.
Крім гібридного двигуна, наступне покоління CX-5 отримає нові специфікації та опції. Очікується, що замість 8 різних комплектацій, які зараз пропонуються на ринку США, лінійка буде скромнішою, але більш насиченою за своїм функціоналом.
У 2027 році Mazda планує презентувати електромобіль на новій платформі, а також розглядає варіанти впровадження кількох гібридних силових установок із технологією PHEV. Очікується, що електромобіль буде створено спільно із фахівцями китайських партнерів із компанії Changan Mazda. Прообразом новинки є концепт Arata, представлений на Пекінському автосалоні на початку нинішнього року.
Хоча основна увага була приділена електрифікації, Mazda підтвердила розробку нового двигуна Skyactiv-Z, запуск якого запланований на 2027 рік. Творці обіцяють покращені параметри згоряння, високу віддачу та мінімальну шкоду для екології.
Skyactiv-Z стане чотирициліндровим наступником сучасних двигунів Skyactiv-G та Skyactiv-X. Нові технології обіцяють «високу теплову ефективність внаслідок згоряння надбідної суміші в широкому діапазоні від низьких до високих обертів». Цю ж технологію згоряння планується використовувати в рядних шестициліндрових моторах, що дозволить поліпшити його «екологічні характеристики» і допомогти двигуну відповідати вимогам до параметрів шкідливих викидів, що зростають з кожним роком.
У рамках третьої фази плану розвитку в період з 2028 до 2030 року компанія обіцяє «повномасштабний запуск» електромобілів.