X

Maxus показав європейцям електричний пікап

Компанія Maxus, що входить до складу китайского машинобудівного концерна SAIC, анонсувала електричний пікап eTerron 9, що має запас ходу близько 430 км. За своїми габаритами новинка найбільша за популярні моделі Toyota Hilux і Ford Ranger.

Китайські автомобільні компанії продовжують наступ на європейський ринок. Ще один крок у цьому напрямку зробила компанія Maxus, яка має намір запропонувати покупцям Старого Світу електричний пікап eTerron 9.

Дебют новинки відбувся на виставці комерційного транспорту IAA 2024, що проходить у Ганновері. Модель представили, як “перший у Європі серійний повнопривідний пікап, побудований на електричній платформі”. eTerron 9 досягає в довжину 5500 мм, що робить його на 140 мм довшим за Ford Ranger і на 175 мм більшим за Toyota Hilux.

Пікап виконаний у новому дизайні New Electrified Mecha, особливостями якого є повністю закрита передня панель та вертикальні фари з С-подібними денними ходовими вогнями. Кришка переднього багажника оснащена електроприводом та вміщує до 236 л поклажі. Як опція буде доступна рухлива перегородка між салоном і вантажним майданчиком пікапа з електроприводом, яка дозволить перевозити довгоміри до 2400 мм.

Для обробки використовується шкіра двох контрастних кольорів. На панелі приладів розташований великий цифровий модуль, що поєднує в загальному корпусі шкалу приладів та сенсорний дисплей інфо-розважальної системи. Також новинка пропонує “плаваючу” центральну консоль, двоспицеве ​​рульове колесо, 20 відділень для дрібниць, крісло водія з електроприводом у восьми напрямках, функціями вентиляції та масажу. Цікаво, що обидва передні сидіння можна скласти, щоб створити майже рівну спальну поверхню довжиною 1700 мм.

eTerron 9 оснащений двома електродвигунами, що забезпечують машині повний привід. Сумарна потужність тандему – 325 кВт/442 к.с. Живлення для них забезпечує літій-залізо-фосфатна батарея місткістю 102 кВт·год, яка забезпечує запас ходу WLTP до 430 км. Зарядний пристрій постійного струму потужністю 115 кВт заряджає батарею з 20 до 80% приблизно за 40 хвилин. Автомобіль має у своєму арсеналі регульовану по висоті пневматичну підвіску та кілька режимів керування: Normal, Sand, Mud та Custom. На розгін 0-100 км/год пікапу потрібно всього 5,8 секунди.

eTerron 9 здатний буксирувати причіп масою до 3500 кг, а вантажність новинки – 620 кг. Функція Vehicle to Load дозволяє батареї живити декілька зовнішніх пристроїв потужністю 2,2 кВт та 6,6 кВт. Європейський продаж має розпочатися у четвертому кварталі нинішнього року.