Mansory показав нетривіальний варіант тюнінгу Porsche 911

Німецьке тюнінг-ательє Mansory представило черговий варіант доопрацювання культового спорткара Porsche 911. Автомобіль отримав оригінальний обвіс з кованого карбону, цікаве оздоблення інтер’єру та потужніший турбомотор.

Mansory P9LM Evo 900 Cabriolet створений на базі Porsche 911 Turbo S. Варто відзначити, що в ательє вже кілька років модернізують 911 Turbo S, але це були машини з кузовом купе, а тепер настав час кабріолета.

У компанії Mansory підготували для моделі новий комплект аеродинамічних елементів із кованого карбону. У комплект увійшли передній спліттер, оклади повітрозабірників, новий капот, прорізи на передніх крилах, накладки на передніх стійках та рамці лобового скла. Також з кованого карбону виготовлені розширювачі крил, бічні спідниці, бічні повітрозабірники та корпуси бічних дзеркал.

Задня частина виглядає неабияк перевантаженою всіма цими накладками та завитками. Тут з’явилося фіксоване антикрило гігантських розмірів, химерний дифузор, а також різноманітність декоративних накладок на кузові. З карбону виконані й складові різновеликі 21- та 22-дюймові колісні диски, спиці яких пофарбовані металізованою фіолетовою емаллю.

Інтер’єр оздоблений білою перфорованою шкірою з фіолетовими акцентами. Спереду встановили карбонові ківшеподібні крісла та фіолетові ремені безпеки.

Але буяння фарб і розмаїтість карбону – це ще не все, що супроводжує проєкт. У Mansory вважають кабріолет недостатньо потужним, тому взялися за доведення турбомотора. 3,8-літрова опозитна “шістка” пройшла ревізію, в результаті чого вона отримала пару нових турбонагнітачів, нову прошивку ECU, даунпайпи діаметром 98 мм та інтеркулер з водяним охолодженням. Все це дозволило підняти потужність двигуна до 888 к.с., а момент, що крутить, виріс до 1050 Нм.