
MAN презентує на Bauma 2025 передові вантажівки – від 3,5 до 180 тонн
MAN Truck & Bus показує на виставці Bauma 2025 у Мюнхені широкий спектр вантажівок для будівництва. На відкритому майданчику можна побачити шість моделей різного вагового діапазону – від самоскида TGE 3.200 (4×4) повною масою 3,5 т до сідловго тягача TGX 33.640 (6х4) для роботи у складі 180-тонних автопоїздів.
Особливе місце в експозиції відведено машинам на електротязі MAN eTrucks, які пропонують більше мільйона конфігурацій (!) і термін служби 15 років або 1,6 млн км.

Фото Julia Dragan/Facebook

TGX 33.640 (6х4)
На стенді можна побачити тривісне шасі eTGS 28.448 6×2 з самоскидним кузовом тристороннього розвантаження Meiller Trigenius, а також краном-маніпулятором Palfinger вантажопідйомністю 6200 кг і максимальним вильотом 15 м. Ця машина оснащена чотирма акумуляторними блоками сумарною ємністю 320 кВт.год., які забезпечують запас ходу до 400 км.

Фото Julia Dragan/Facebook
На шасі eTGS та eTGX, повно масою від 20 до 28 т, можна встановити від трьох до шести батарей. Мінімальна кількість акумуляторних блоків дозволяє збільшити вантажопідйомність на 2400 кг. Пропонується 9 версій колісних баз, 6 варіантів кабін, керована чи ні підкатна вісь, ресора або повністю пневматична підвіска. Електродвигуни є у трьох варіантах потужності: 333; 449 або 544 к. с.

MAN eTGS
Навіть із найкоротшою базою 3,75 м доступні п’ять батарейних блоків, що забезпечують запас ходу до 500 км для одинарного автомобіля. А з шістьма блоками пробіг без підзарядки зростає до 670 км. для соло та 500 км. для тягача з напівпричепом. Більше того, в рамках пакету Individual можна встановити сьому батарею, збільшивши запас ходу до 740 км. для одинарної вантажівки.

TGS 35.540 (8х2)
На виставці Bauma 2025 представлена також модель TGS 35.540 (8х2) з дизельним двигуном D26 в 540 к. с. Вона оснащена системою HydroDrive, гідравлічним приводом на передні колеса, що підключається під час роботи на будмайданчиках. Шасі повною масою 37 т укомплектовано потужним краном-маніпулятором Palfinger вантажопідйомністю 30 т та максимальним вильотом 22 м. Для підвищення стійкості при роботі машина має додатковий аутригер, розташований під переднім бампером.

Фото Julia Dragan/Facebook
Заслуговує на увагу і самоскид TGS 41.480 (8х4) для гірничодобувної промисловості. Його повна маса становить 44 т, а технічно можлива сягає 50 т.

TGM 18.320 (4х4)
Повнопривідна техніка представлена двома моделями. Почнемо з TGM 18.320 (4х4) повною масою 18 т, оснащеної самоскидним кузовом тристороннього розвантаження від компанії Ressenig. Друга модель – MAN TGE 3.200 (4х4) – найлегша в експозиції та розрахована на повну масу 3,5 т. Вона укомплектована самоскидним кузовом тристороннього розвантаження Meiller Trigenius.

Фото Julia Dragan/Facebook
Зазначимо, що MAN TGE в 2024 році зазнав модернізації, отримавши нові системи допомоги водієві, сенсорний дисплей, а також безключовий доступ та багатофункціональне кермо в базовій комплектації.

MAN TGE 3.200 (4х4)
На виставці MAN TGE показано з пакетом Individual, що включає посилений захист днища, задню пневматичну підвіску, двигун з підвищеною до 200 л. с. потужністю, а також зовнішнє та внутрішнє оформлення Lions S.
MAN Truck & Bus також представляє на Bauma 2025 цифровий сервіс MAN PAL. Він дозволяє виробникам кузовних надбудов передавати дані щодо тієї чи іншої конфігурації на завод MAN онлайн, що суттєво економить час виконання замовлення.

Фото Julia Dragan/Facebook