X

Mahindra представила своє бачення культового Jeep Wrangler

Індійська компанія Mahindra & Mahindra провела офіційну презентацію нової моделі позашляховика Thar Roxx. Чотирьохдверна новинка на 443 мм довша за свого дводверного родича Thar і дуже сильно нагадує своїм дизайном американський Jeep Wrangler.

Крім додаткової пари дверей, нових бічних вікон та подовженого кузова, Mahindra Thar Roxx трохи відрізняється від стандартного Thar. Модель отримала інші бампери, химерне двоярусне облицювання радіатора з шістьма вертикальними прорізами, а також сучасну світлодіодну оптику. Двоколірний варіант фарбування створює ілюзію жорсткого даху, що знімається. Для моделі пропонуються 18- або 19-дюймові легкосплавні диски, взуті в масивні шини розмірності 255/60.

 

Thar Roxx має розміри 4428/1870/1923 мм, а колісна база сягає 2850 мм. Таким чином він довший за звичайний Thar на 443 мм, а відстань між осями більше на 400 мм. Для порівняння Jeep Wrangler у 4-дверній версії досягає у довжину 4882 мм, а його колісна база – 3008 мм.

Інтер’єр новинка запозичила від тридверної моделі, але отримала покращену шумо- та звукоізоляцію, а також новий 10,25-дюймовий дисплей інформаційно-розважальної системи. За винятком базової версії, інші представники сімейства мають 10,25-дюймову цифрову панель приладів. У топовій комплектації є вентильовані передні сидіння, ящик, що охолоджується, панорамний люк на даху, бездротова зарядна панель і аудіосистема Harman Kardon з 9 динаміками.

У стандартній комплектації Thar Roxx оснащений 6 подушками безпеки та пропонує понад 10 систем ADAS, що забезпечує йому автономне керування 2-го рівня. Що ще важливіше, він побудований на новій архітектурі M_Glyde. Спереду встановлено незалежну підвіску на подвійних поперечних важелях з гвинтовими пружинами, а ззаду використовується нерозрізний міст із тягою Ватта та системою активного демпфування FDD.

Mahindra пропонує два варіанти силових агрегатів для Thar Roxx. Турбований 2,0-літровий чотирициліндровий бензиновий двигун mStallion TGDi розвиває потужність 130 кВт/177 к.с. та крутний момент 380 Нм. 2,2-літровий турбодизель mHawk має у своєму арсеналі 129 кВт/175 к.с. та 370 Нм. Залежно від версії, привід може бути заднім або повним, а 6-ступенева коробка передач – механічна або автоматична.

Опційна система 4Xplor включає електронне блокування диференціалів та кілька режимів Terrain Modes. Thar Roxx також може похвалитися системою Crawl Smart Assist – вперше для автомобіля індійського виробництва. Крім того, він має винятковий кут в’їзду 41,7 ° і глибину броду, що долається 650 мм.

Ціни на Mahindra Thar Roxx в Індії починаються з $15500 за базову бензинову задньопривідну версію з МКП, а топовий варіант з дизелем, повним приводом і АКП коштуватиме приблизно $24400. Продажі на індійському ринку стартують у жовтні цього року.