Mahindra показала гідного конкурента Toyota Prado
Індійська компанія Mahindra & Mahindra представила рамний позашляховик Scorpio-N. В основі моделі лежить нова платформа. Спереду – незалежна пружинна підвіска, ззаду – залежна пружинна в задньоприводній модифікації або незалежна в повноприводній. Лонжерони рами – змінного профілю, замкнутого перетину, штамповані, зварні. Для кращої пасивної безпеки спереду застосований енергопоглинаючий модуль із запрограмованою деформацією.
Позашляховик другого покоління вийшов трохи більшим за попередника. Колісна база збільшилася на 70 мм, до 2821 мм. Габаритна довжина тепер становить 4699 мм (+206 мм), ширина — 1913 мм (+97 мм). Висота зменшилася на 125 мм, до 1851 мм.
У моторній лінійці два наддувних двигуни: 2,0-літровий бензиновий і 2,2-літровий дизельний. Працюючи в парі з механічною коробкою передач агрегат генерує 203 к.с. і 370 Нм крутильного моменту, з автоматичною — 203 к.с. і 380 Нм.
Дизельний двигун доступний у двох варіантах форсування. У стандартній версії віддача мотора становить 132 к.с. і 300 Нм. За доплату його прокачають до 175 к.с. і 370 Нм з механічною коробкою або до 175 к.с. і 400 Нм — з автоматичною. Обидві коробки з шістьома ступенями.
Бензинові версії Mahindra Scorpio-N отримали задній привод. Дизельні — повноприводні з блокуванням заднього диференціала і імітацією блокування переднього через пригальмовування коліс.
На рідному ринку марки ScorpioN оцінили мінімум в $15 060. За ці гроші пропонують задньоприводну версію з базовим бензиновим мотором.