Компанія Lexus підготувала оригінальний симбіоз компактного кросовера LBX та “зарядженого” хетчбека Toyota GR Corolla. Автомобіль отримав позначення LBX Morizo RR і буде випущений лімітованим тиражем.
У січні цього року на автошоу в Токіо компанія представила прототип кросовера з двигуном від GR Corolla. 1,6-літровий турбований 3-циліндровий двигун розвивав 300 к.с. У моделі GR Yaris цей мотор може працювати з 6-ступеневою “механікою” або 8-ступеневим “автоматом”. У Lexus повідомили, що прототип здатний розганятися до сотні за 5,2 с, але не уточнили, яка використовується трансмісія. В останніх тестах GR Yaris показав приблизно ідентичні показники динаміки обох КП. LBX – перша модель Lexus, оснащена крихітним, але потужним трициліндровим двигуном.
Подібно до більшості “заряджених” хетчбеків, Lexus LBX Morizo RR оснащений повним приводом. У стандартну комплектацію увійшли 19-дюймові ковані диски з розміром гумою 235/45. Автомобіль важить з МКП weighs 1440 кг, а варіант з “автоматом” – на 30 кг важчий. Крім того, кросовер на 15 мм ширший за звичайний LBX має на 10 мм менший кліренс.
При довжині 4191 мм та ширині 1839 мм новинка займає місце між GR Yaris та GR Corolla. У процесі доопрацювання в Lexus встановили більш ефективні гальма, додали агресивний обвіс та подвійну вихлопну систему замість “однотрубної” на звичайному LBX. У салоні версія LBX Morizo RR з’явилися спортивні крісла для водія та переднього пасажира, а також новий важіль КП.
За Lexus LBX Morizo RR у Японії просять від 6500000 єн ($41600) незалежно від обраної трансмісії. Як опція можна замовити пакет індивідуального тюнінгу Bespoke Build, тоді кросовер обійдеться в 7200000 єн ($46000). Продажі LBX Morizo RR розпочнуться наприкінці серпня.