X

Lexus представив розкішний електромобіль із запасом ходу 1000 км

Серийная версия концепта Lexus LF-ZC выйдет в 2026 году

Lexus використовував автошоу Japan Mobility Show у Токіо для демонстрації свого майбутнього електромобіля, призначеного для розкішного способу життя без почуття провини. Поки що це лише концепт під назвою LF-ZC, що розшифровується як Lexus Future Zero-Emission Catalyst.

У LF-ZC застосовані нова архітектура та модульна конструкція, яка виробляється за допомогою гігакастингу (Gigacasting), тобто методом лиття під тиском. Цю технологію Tesla використовує на своїх заводах у США, Китаї та Німеччині. При цьому кузов автомобіля ділиться на три частини: передню, центральну та задню. Таким чином, передня і задня частини LF-ZC залишаються структурно незалежними, що дозволить інтегрувати нові, більш ефективні батареї.

Габарити шоу-кару — 4750 х 1880 х 1390 мм. Розмір колісної бази — 2890 мм. У нього обтічний кузов з низьким дахом, що закінчується біля верхнього краю багажника. Довге вітрове скло заходить за голови передніх пасажирів, забезпечуючи широке поле огляду. У профіль та формою задньої частини кузова LF-ZC нагадує Toyota Prius.

Як стверджується, коефіцієнт аеродинамічного опору концепту становить близько 0,2. Для порівняння, новий седан Tesla Model S має коефіцієнт лобового опору 0,208.

Lexus планує забезпечити своїм майбутнім електромобілям у два більший запас ходу, ніж можуть запропонувати представлені на ринку моделі. У випадку LF-ZC — 1000 км. Таку далекобійність повинні забезпечити призматичні батареї нового покоління, легші та енергоємніші.

Окрім нової архітектури Lexus розробляє програмну платформу Arene OS. Як заявляється, вона забезпечує розширені функції мультимедіа та безпеки, а також підтримує оновлення «по повітрю». З цікавого обіцяні проєкційний дисплей та «дворецький» зі штучним інтелектом, який реагує на голосові команди, вказує напрямки та регулює режим водіння.

Інформації про силову установку LF-ZC компанія не надала. Відомо лише, що концепт оснащений фірмовим повним приводом Direct4 та системою дистанційного керування, аналогічною Lexus RZ.

Читайте також:
Lexus LS отримав 12,3-дюймовий дисплей водія

Докладніша інформація про Lexus LF-ZC з’явиться при наближенні до серії. Товарний автомобіль обіцяно на 2026 рік.