Легендарну чеську Tatra 87 показали в сучасному вигляді
Історія чеської Tatra розпочалася в 1850 році. Спочатку компанія займалася виготовленням возів, згодом — вагонів і тільки на початку ХХ століття переключилася на випуск автомобілів. Найбільш значущою моделлю в лінійці виробника став самобутній Tatra 87.
Автомобіль випускали з 1936 доо 1950 року. Ця модель вважається унікальним представником своєї епохи, оскільки отримала безліч оригінальних рішень, якими не могли похвалитися машини інших марок. Утім, конкуренти почали наслідувати стилістику моделі. Причому вона залишалася актуальною аж до 70-х років. Машина відрізнялася високою надійністю і комфортом, тому її часто вибирали знамениті персони.
В основу Тарта 87 лягла хребтова рама. Кузов суцільнометалевий з обтічними формами, що дало змогу чехам домогтися коефіцієнта лобового опору 0,36. Двигун V8 з об’ємом 3 літри потужністю 75 к.с. встановлювався ззаду і мав повітряне охолодження. За стабілізацію відповідав величезний плавець на кормі. Надійність мотора, та й автомобіля загалом, довели Іржі Ганзелка і Мирослав Зікмунд, які здійснили на ньому подорож довжиною понад 100 000 км.
Звичайно, ретрокар з такою історією не міг залишитися без уваги сучасних дизайнерів. Тим паче, що тенденція відродження раритетних моделей продовжує набирати обертів. Художник-графік Ханза Лушовскі створив реалістичні рендери, на яких показав, який вигляд могла б мати нова Татра 87 в наші дні. Він зберіг автомобілю впізнаваний дизайн. До донора відсилають приховані задні колеса, впізнавана D-стійка і культовий срібний відтінок кузова, повідомляє Auto.CZ.
Сучасності моделі додає вузька світлодіодна оптика, завалене назад вітрове скло, камери замість дзеркал заднього виду, аеродинамічні колісні диски і приховані дверні ручки. Загальний вигляд машини вийшов футуристичним і в чомусь навіть космічним. Можна сказати точно, її складно буде не помітити на дорозі.