X

Купуємо запчастини: кому довіритися?

Перш ніж вибрати для себе необхідну деталь, треба вибрати місце, де її купувати. І якщо не помилитися з місцем, то й з самою запчастиною буде простіше. Але як знати, який магазин чи сайт краще?

Коли автомобіліст визначається, де йому купувати запчастини, для нього важливі декілька факторів:

– точність підбору запчастини

– ціна

– швидкість отримання покупки

– можливість повернення (обміну) запчастини у випадку помилки із підбором.

Відповідно, ці чотири пункти і треба приміряти до своїх вимог, визначаючись із місцем купівлі. Багатьом автовласникам, принциповим здається також вибір між інтернет-магазином і магазином фізичним, але насправді на перше місце треба ставити надійність постачальника. Адже гарантувати найкращі умови купівлі може лише потужна мережа торговельних точок, при чому найкращі з таких мереж мають одночасно і звичайні, і інтернет-магазини. Таких глобальних постачальників небагато, але вони є й в Україні – наприклад, мережа з 44 магазинів «ЕЛІТ-Україна» має також власний інтернет-магазин eShop.

Але ви спитаєте, чим погані дрібні точки продажу та невеликі сайти з продажу запчастин? Спробуємо порівняти.

Дрібні інтернет-магазини. Наприклад, ті сайти та магазини, що  спеціалізуються на комплектуючих до одної марки або до кількох марок за національною ознакою («французи», «корейці» тощо), цілком можливо розглядати як варіант купівлі запчастин. Але через невеликі об’єми реалізації вони не завжди можуть забезпечити вищезгадані важливі умови. Наприклад, не всім фірмам-продавцям по кишені утримання штату високопрофесійних менеджерів з підбору запчастин. Тобто клієнтові доводиться або втрачати час у черзі (реальній чи телефонній), або ризикувати купити «не ту» деталь. У маленьких компаній часто немає змоги відфільтрувати підробки, налагодити безкоштовну пересилку та покупку з післяплатою, організувати зворотній зв’язок та кур’єрську доставку деталі. Навіть гарантію на деталь невеликі інтернет-магазини часто-густо не дають. Між тим, все це є у великих компаній – лідерів ринку, подібних вищезгаданому тандему «ЕЛІТ-Україна» /eShop.

Інтернет-майданчики приватних оголошень. Дійсно, часто це може бути найдешевший варіант, але все одно купувати деталі для автомобіля «з рук» ми б дуже не радили. Оскільки тут не можна розраховувати не те що на гарантію, а навіть на те, що деталь не виявиться вживаною. Тобто не може бути ніякого порівняння із крупними мережами, які гарантують оригінальність походження замовленої деталі – оскільки вони виступають офіційними імпортерами багатьох торгових марок автокомпонентів. Крім того, зрозуміло, що повернути запчастину приватному продавцю, якщо вона виявиться «не тієї системи», буде дуже проблематично. Також при купівлі запчастин за цим варіантом завжди залишатиметься ймовірність стати жертвою шахраїв, які гроші візьмуть, а товар взагалі не відправлять.

На цьому фоні беззаперечні переваги мають саме великі мережеві постачальники запчастин. Будучи позбавленими вищенаведених недоліків, вони ще й мають додаткові бонуси для споживача. Так, вищезгадана мережа «ЕЛІТ-Україна», як частина всесвітньої корпорації LKQ, пропонує  не лише щоденну і безкоштовну доставку, а й можливість для клієнта самому забрати замовлення в одному із своїх представництв. За 25 років роботи в Україні компанія створила 44 філії у різних регіонах України, тож оперативні покупки доступні мешканцям не лише великих міст, а й віддалених райцентрів, наприклад, в червні відкрита нова філія в Коломиї.

Високий імідж постачальника запчастин підкріплюється доступним рівнем цін, тим більше, ELIT є партнером мережі лояльності Fishka, що дозволяє автомобілістові заощадити ще більше грошей. Щодо точного підбору автокомпонентів, для страхування від помилкового вибору в цій компанії є цікава опція «Запчастини на примірку». Покупець може замовити відразу кілька варіантів деталі, щоби примірявши їх на автомобіль, вибрати потрібну. А взагалі на повернення замовленої запчастини в мережі «ЕЛІТ-Україна» дається 100 днів.

Ще одна, можливо, для когось не ключова, але приємна, перевага потужних торгівельних мереж – у додаткових програмах лояльності. Зокрема, йдеться про різного роду акції на кшталт розіграшу корисних цінних призів «Літній драйв від eShop ELIT» серед покупців певних товарів, надання промокодів на знижку та прямих знижок не певну суму або на першу покупку.

Зрозуміло, що більшість подібних можливостей дрібним магазинам та сайтам недоступна. Таким чином, ми бачимо, що порівняння усіх місць купівлі запчастин виходить на користь великих постачальників. І особливо приємно те, що послуги таких компаній доступні в найвіддаленіших регіонах країни.