Культовий спортивний седан Audi RS6 відродиться як електромобіль
Виробництво класичного седана Audi RS6 із ДВЗ завершилося у 2010 році. Його місце зайняв стильніший RS 7 Sportback, але як стало відомо, Audi планує повернути популярний спорткар у стрій. Це буде потужний високопродуктивний електрокар S6 E-tron від підрозділу Audi Sport. На ринку він має конкурувати з Mercedes-AMG EQE 53 та BMW i5 M60.
За інсайдерською інформацією, на ринку спортивні седан Audi RS6 E-tron та універсал RS6 Avant E-tron з’являться у 2025 році. Тоді як звичайні седан та унівесал A6 E-tron підтверджені на 2024 рік. Електричні спорткари укомплектують трансмісією, елементи якої розроблені разом із Porsche.
Зокрема, використають двомоторну повнопривідні систему оновленого Taycan, презентація якого запланована на 2025 рік. У ній кожен із двигунів поєднується із двоступінчастою коробкою передач.
Як стверджується, нові електричні спорткари стануть найпотужнішими седаном та універсалом Audi. За потужністю вони перевершать бензинові RS6 Avant та седан RS7 з віддачею 603 к.с. та 1000 Нм крутного моменту.
В основу нових RS6 E-tron та Avant ляже 800-вольтова модульна платформа Premium Platform Electric (PPE), розроблена Audi спільно з Porsche. У ній використаний карбідокремнієвий інвертор. На цій архітектурі базуються Audi Q6 E-tron, Q6 E-tron Sportback та електричний Porsche Macan.
Габарити спортседана RS6 E-tron складуть: 4960 мм у довжину, 1960 мм у ширину та 1440 мм у висоту. Таким чином, він на 9 мм довший, на 74 мм ширший та на 18 мм вищий, за сучасний седан A6 п’ятого покоління.
До електричних RS6 E-tron та RS6 Avant E-tron марка планує вивести на ринок модернізований RS6 GT Avant від підрозділу Audi Sport. За деякими даними, товарна версія концепту RS6 GTO 2020 отримає 4,0-літровий Twin-Turbo V8. Прототипи останнього «паливного» RS6 Avant нещодавно помітили на Нюрбургрингу. Від базової версії вони відрізняються аеродинамічним обважуванням кузова з новим заднім крилом та дифузором. Обіцяють, що це буде найшвидша версія RS6 Avant. Очікується, що час прискорення від 0 до 100 км/год складе менш ніж за 3,0 секунди. Максимальну швидкість примусово обмежать на 305 км/год.