X

Крутий електрокар Mercedes, в’єтнамський кросовер і найбільша емблема – головні новини

Все самое интересное и важное из автомобильного мира

Серійну версію електричного Mercedes-Benz EQS, який займе місце флагмана в лінійці виробника, представлять менше ніж через місяць. Захід заплановано на 15 квітня. Напередодні дебюту виробник поділився черговою порцією інформації про модель, яка здебільшого стосується оснащення салону.

Vinfast VF e34 – стильний і доступний електромобіль з В’єтнаму

В арсеналі виробника вже є кілька моделей. Тепер компанія готується випустити ще одну — компактний електричний кросовер Vinfast VF e34. Новинка досягає в довжину 4300 мм, в ширину — 1793 мм, у висоту — 1613 мм, а колісна база становить 2611 мм. Вага електрокара дорівнює 1490 кг. Дорожній просвіт — 180 мм.

Як було демонтовано найбільшу автомобільну емблему

Трипроменева зірка Mercedes-Benz діаметром 5 метрів і вагою близько двох тонн днями була доставлена у фірмовий музей цієї відомої автомобільної марки. Цю зірку зняли з 53-метрової станційної вежі центрального залізничного вокзалу в Штутгарті, який взялися реставрувати. Її обіцяють повернути на місце в 2025 році, а поки що візитна картка легендарної автомобільної марки зберігатиметься у фірмовому музеї Mercedes-Benz у Бад-Каннштатті (історичний район Штутгарта)

Найбільший шоурум Skoda здивував розмірами

Skoda реалізує свою продукцію в багатьох країнах світу. Її новинки представлені в тисячах дилерських центрів і автосалонів. Однак більшість споруд стандартні і нічим не вирізняються із загальної кількості аналогічних виставкових залів. Щоб освіжити таку одноманітність, виробник відкрив величезний центр, зала якого може розмістити до 40 автомобілів.

Xiaomi готує власний електрокар

Китайський виробник Xiaomi випустить перший електромобіль під власною маркою. Його складання на умовах контракту довірять Great Wall Motor. Крім того, автоконцерн допоможе Xiaomi в розробці. Основний плюс майбутнього електромобіля – його вартість. Xiaomi відома на ринку передусім своєю доступністю і великим асортиментом пропонованих товарів. Тому логічно припустити, що і перший електрокар виробника піде цим принципом. Доступна цінова політика дасть змогу зробити електрокар популярним.