Сегмент SUV намерены ограничить в рекламе и обложить дополнительным налогом
Наразі сегмент кросоверів і позашляховиків є найпопулярнішим. Ці види транспорту впевнено витісняють зі світового ринку седани і хетчбеки. Виробники прагнуть поповнити його новими, технологічнішими і сучаснішими представниками. Така надмірна активність викликала хвилю невдоволення з боку екологів.
Представники Всесвітнього фонду дикої природи (WWF) вимагають припинити рекламувати сегмент SUV, адже такі автомобілі, на думку активістів, завдають колосальної шкоди навколишньому середовищу. За словами екологів, починаючи з 2019 року майже половина рекламних бюджетів автовиробників витрачається саме на цей сегмент, що в цифрах становить 1,8 мільярда доларів на рік. Щодня реклама кросоверів займає години ефірного часу і розповідає про їхні переваги.
Як стверджують екологи, така рекламна активність впливає на свідомість громадськості, тим самим стимулюючи високий попит у сегменті. До того ж переваги кросоверів і позашляховиків перед іншими авто, на думку WWF, занадто перебільшені. Наприклад, їхня безпека не така ідеальна, як обіцяють світові автогіганти. Згідно зі страховою статистикою, ризик потрапляння в аварію на SUV на 10% вищий, ніж на інших видах машин. Нехай безпосередньо про безпеку транспортного засобу це нічого і не говорить. Не секрет, що великі кросовери і позашляховики мають міцну конструкцію і добре захищають пасажирів.
Спираючись на вищезазначене, в WWF висунули вимогу введення додаткового податку для автомобілів, чия вага перевищує позначку в 1400 кг. У Франції, наприклад, прислухалися до їхньої думки і підняли цей показник, але тільки для машин вагою понад 1800 кг. Наступним кроком стане обмеження рекламного просування таких транспортних засобів. Чи прислухається до екологів світовий уряд — покаже час (найімовірніше, ні). Адже це призведе до зниження реалізації, що неодмінно позначиться на економіці тієї чи іншої країни.