BMW закінчила виробництво свого ексклюзивного гібридного модуля i8 цього тижня в Лейпцигу (Німеччина) через шість років після його появи в 2014 році. Кінець був фактично запланований на квітень 2020 року, але коронавірусний карантин викликав двомісячну перерву і продовжив проект до червня. За даними німецьких ЗМІ, загалом було побудовано 20 448 автомобілів і прямого наступника i8 наразі все ще немає.
Однак серце цього автомобіля — трициліндровий рядний двигун BMW TwinPower Turbo об’ємом 1.5 літра — все ще буде битися в гібридах Karma Revero GT і Karma Revero GTS. У Лейпцигу BMW також випускає BMW i3, який відновив виробництво в травні і вже повернувся на колишній рівень випуску в 116 одиниць на день. Передбачається, що i3 залишиться у виробництві до 2024 року, проте в BMW поки що не сказали ні слова про те, що на нас чекає далі.
Що ж, із цього моменту BMW i8, що поклала початок усій електричній лінійці баварського виробника, стає колекційною машиною. Очікується, що вартість цього гібрида може злетіти в 2-3 рази, адже мати у своїй власності машину, яка, можна сказати, перевернула весь світ із ніг на голову, є справою честі будь-якого колекціонера автомобілів цього німецького бренду.