Компанія Renault і ОМКФ: сім років партнерства
У 2016 році компанія Renault знову стала автомобільним партнером Одеського міжнародного кінофестивалю (ОМКФ). Учасники, гості та організатори фестивалю оцінили комфортабельність, привабливий дизайн і надійність 24 автомобілів, серед яких були добре відомі моделі Fluence, Megane, Trafic і новинка – Captur.
Автомобілі французького бренду протягом усього періоду кінофестивалю довозили своїх пасажирів до червоної килимової доріжки, а також місця проведення важливих подій насиченої фестивальної програми. Компанія Renault в Україні пишається семирічною співпрацею з ОМКФ, найбільшим глядацьким кінофестивалем східної Європи.
Роман Renault із кінематографом триває вже понад 110 років. 13 лютого 1895 року брати Огюст і Луї Люм’єр запатентували перший пристрій для запису та перегляду хронофотографічних зображень. Так народився кінематограф. Через чотири роки Луї Рено знявся у фільмі за кермом «вуатюретки» Type A. Він став одним із перших промисловців, які усвідомили потенціал нового жанру для реклами своїх продуктів.
Читайте також:
Renault і Одеський кінофестиваль: шість років разом
За більше ніж вікову історію свого існування компанія Renault встановила тісні зв’язки з теле- і кінокомпаніями. Автомобілі знаменитого французького бренду з’являються на екранах телевізорів у всьому світі, починаючи від телесеріалів і закінчуючи художніми фільмами. Для потреб кінокомпаній завжди доступний спеціальний парк автомобілів, який представляє повний модельний ряд марки, включаючи електромобілі.
Серед знакових культурних подій світового масштабу, які підтримує компанія Renault – Канський і Венеціанський кінофестивалі, кінофестивалі в Довілі, Ліоні, Ангулемі, Альп д’Юезі, Кабурі, Марракеші, Лондоні, Сан-Себастьяні, Вальядоліді та Одесі.
.