Електричний Abarth 600e став найпродуктивнішим серійним автомобілем в історії італійського бренду. Автомобіль здатний розвивати швидкість до 200 км/год, а під капотом ховається 280-сильний двигун.
“Скорпіон” відзначає чергову віху у своїй 75-річній історії, представляючи новий Abarth 600e. Революційна новинка є найпотужнішою та найдинамічнішою серійною моделлю бренду Abarth. У створенні новинки поряд з інженерами Abarth брали участь спеціалісти підрозділу Stellantis Motorsport. Спільними зусиллями вони розробили сучасну електричну платформу Perfo eCMP, яка стала основою Abarth 600e.
Покупцям спочатку будуть запропоновані два варіанти виконання – спортивний Abarth 600e Turismo та лімітована серія Scorpionissima, тираж якої буде обмежений 1949 екземплярами, на згадку про рік заснування компанії.
Обидві версії Abarth 600e мають три режими роботи силового агрегату. Базовий Turismo забезпечує плавне прискорення та потужність 110 кВт для Abarth 600e Turismo та 140 кВт для Scorpionissima. Крутний момент досягає 300 Нм, а максимальна швидкість обмежена на позначці 150 км/год. Другий режим Scorpion Street пропонує потужність відповідно 150 кВт (у версії Turismo) та 170 кВт (у Scorpionissima). Крутний момент досягає 345 Нм, а швидкість не перевищує 180 км/год.
Найбільше задоволення від драйву забезпечить режим Scorpion Track, який дозволить розганятись до максимальних 200 км/год. У цьому режимі Abarth 600e Scorpionissima зможе залучити всі 207 кВт (280 к.с.), а у версії Turismo – 175 кВт (240 к.с.). Крутний момент досягає пікових 345 Нм. Крім змін у роботі двигуна всі три режими мають власні налаштування педалі акселератора, підсилювача керма та ESP.
Версія Scorpionissima здатна розганятися до першої сотні за 5,85 с, а у Turismo аналогічний спринт займе 6,24 с. У змішаному циклі WLTP місткості батареї має вистачити на 334 км.
Незалежно від версії Abarth 600e оснащений широким набором систем допомоги водію, що включає Adaptive Cruise Control та Electric Parking Brake. До списку базових опцій увійшли 6 подушок безпеки, системи виклику екстрених служб E-call, моніторингу стану водія, автономного екстреного гальмування, контролю та утримання у смузі руху, а також кріплення ISOFIX на всіх пасажирських сидіннях.
У списку базових опцій є система безключового доступу та запуску двигуна, два цифрові дисплеї діагоналлю 7 та 10,25 дюйма, USB типу A і C, задні датчики паркування, датчики дощу та світла, функція бездротового підключення CarPlay та Android Auto.