У лінійці Peugeot 208 з’явилася гоночна версія з приставкою Racing в назві, яка орієнтована на гонщиків-початківців. Вона надійде у продаж наступного року за ціною 38 900 євро.
«Заряджений» хетчбек створений спеціально для гоночної серії FR6 Trophy, яка стартує у 2025 році. І заснований він на оновленій версії Peugeot 208, але відрізняється особливою лівреєю кузова з лаймово-зеленими акцентами на ДХО і набором білих сталевих дисків. Салон теж суттєво переробили, прибравши з нього задні сидіння та частину оздоблення. Це дозволило знизити загальну вагу на 1050 кг.
Панель приладів «оптимізували» для запобігання відображенням і оснастили багатофункціональним дисплеєм. Ще включили в оснащення перемикачі та індивідуальні елементи керування. Встановили їх на центральній консолі. Peugeot 208 Racing оснастили доопрацьованим 1,2-літровим трициліндровим турбодвигуном потужністю 143 к.с. Це на 44 к.с. більше, ніж стандартної версії моделі.
Потужність передається на передні колеса через шестиступеневу механічну коробку передач. Двигун працює виключно на паливі суперетанол-E85, яке знижує викиди CO2 приблизно на 30% порівняно з бензином. Інженери Stellantis Motorsport доопрацювали підвіску та гальмівну систему моделі, а стандартні шини замінили на Michelin Pilot Sport PS5. Stellantis вже почав приймати замовлення на цю модель, яку оцінили у 38 900 євро.