
Колаборація PUMA x BMW Motorsport натхненна світом автоспорту
Коли відомі музиканти хочуть розширити свою аудиторію, вони записують спільні треки. Схоже відбувається й у світі фешн-індустрії. Дизайнери різних брендів у співпраці створюють нові колекції. Головна мета таких колаборацій для бізнесу — популяризація свого товару. Однак коли мова йде про об’єднання таких титанів, як PUMA та BMW, це вже не просто про бізнес. Це найкращий подарунок, який бренди могли зробити своїм шанувальникам.
Історія створення колаборації PUMA x BMW Motorsport
PUMA — один зі світових лідерів в сегменті створення високотехнологічного одягу для гонщиків. Впродовж багатьох років бренд співпрацює з найкращими командами зі світу автоспорту. Один із найдавніших та постійних партнерів — BMW M Motorsport.
Співпраця розпочалася в 2012 році. Тоді спортивний бренд став офіційним постачальником командного та гоночного одягу для всіх автозмагань компанії. Наступним етапом у співпраці брендів стало створення колекції одягу
PUMA x BMW Motorsport.
Відмінність PUMA x BMW Motorsport від інших автомобільних колекцій
Ця лінійка — фан-колекція одягу, в якому поєдналися ДНК обох компаній: традиційні технології спортивного бренду й неймовірна енергетика гоночних трас. Серія, створена в колаборації, стала своєрідним симбіозом зручного й практичного одягу в вуличному стилі та спортивної екіпіровки автогонщиків.
Яскравий впізнаваний стиль колекції не залишився поза увагою всіх, для кого світ BMW Motorsport є важливою частиною життя. Нові моделі подарували фанам гоночного спорту можливість відтворити улюблений стиль в повсякденні.
Це далеко не перша та не єдина автомобільна колекція, створена компанією PUMA в колаборації. Проте ця серія від інших відрізняється не лише наповненням, але стилістикою й особливою енергетикою.
Варіації та кольори одягу PUMA x BMW Motorsport
Колекція PUMA x BMW Motorsport — багатогранна, самобутня, впізнавана і, що важливо, регулярно поповнюється новинками. Одне з недавніх знакових розширень лінійки сталося влітку 2022 року. Під час презентації нових автівок концерну відбулося й представлення мініколекції одягу, присвяченої 50-річчю автокомпанії.
На сьогодні в колекцію входить понад 100 моделей, серед них:
- жіночі та чоловічі спортивні куртки;
- спортивні штани;
- легінси;
- футболки;
- худі та толстовки;
- кросівки;
- кепки;
- рюкзаки тощо.
Практично кожна група представлена чоловічими та жіночими моделями у різних дизайнах. Проте всі речі витримані в стилістиці офіційної гоночної форми BMW M в темно-синій палітрі з акцентними синіми, блакитними, червоними та білими деталями.
Та що головне, окрім яскравого дизайну, в усіх речах колекції втілені легендарні технології PUMA, які є запорукою комфорту, функціональності та практичності.