Koenigsegg Regera 2021 продають за 3,3 млн доларів, з них 1 млн — це опції
Bring A Trailer виставив на продаж один із 80 випущених гібридних гіперкарів Koenigsegg Regera. Виробництво моделі тривало з 2016 до 2022 року. Конкретною цей автомобіль виготовили у 2021 році. Його оцінночна вартість — 3 277 636 доларів. З них більше 1 мільйона доларів — це заводські опції. На момент написання статті, за шість днів до закінчення аукціону поточна ставка становила 2,6 мільйона доларів.
У Koenigsegg Regera «фірмовий» монокок із попередньо просоченого вуглецевого волокна та алюмінієвих сот. На нього навішані карбонові та кевларові кузовні панелі.
Виставлений на продаж гіперкар забарвлений у нестандартний колір Candy Liquid Blue. Капот, знімі панелі даху та кришка двигуна — з покритого прозорим лаком «голого» карбону із вкрапленнями сусального золота.
Під переднім і заднім капотом позолочені кришки для заливання рідин, стійки із золотим покриттям та напис «1,31 MW». Також сусальним золотом прикрашені порожнисті карбонові колеса Tresex Aircore із кріпленням контргайками із золотими логотипами бренду. Шини Michelin Pilot Sport Cup 2: 275/35ZR19 спереду та 345/30ZR20 ззаду. Гальма — вуглецево-керамічні з шістьма керамічними поршнями спереду і чотирма поршнями ззаду та дисками розміром 397×40 мм і 380×34 мм відповідно. Стандартні функції включають ABS, електронний контроль стійкості, гідропідсилювач керма та активне управляння задніми колесами.
У синьо-чорній шкіряному салоні — карбонові ковші з ефектом пам’яті та золотим логотипом Koenigsegg, карбонове кермо із підрульовими пелюстками. Панель приладів — цифрова. На неї виводяться дані про силову установку автомобіля. Спідометр супергібриду розрахований на 772 км/год. Як вказано на одометрі, автомобіль встиг наїздити 990 км.
З особливостей варто відзначити регульовані педалі та рульову колонку. Також вказані кондиціонер, два підсклянники, електричні склопідйомники, USB-порти, індукційна зарядка для телефону, аудіосистема, «мультимедійка» із сенсорним екраном та підтримкою Apple CarPlay.
Koenigsegg Regera укомплектований гібридною силовою установкою, яка складається з 5,0-літрового чотирициліндрового двигуна V8 з подвійним турбонаддувом та трьох електродвигунів (два по 245 к.с., третій — 218 к.с.). У центральному тунелі встановлено 800-вольтову акумуляторну батарею потужністю 4,5 кВт•год з можливістю зарядки від розетки. За 250 тисяч доларів сукупну віддачу агрегатів збільшено виробником до 1757 к.с. під час використання гоночного палива E85.
У підвісці використовуються активні койловерні амортизатори Öhlins та Z-подібні стабілізатори поперечної стійкості зі сталі та вуглецевого волокна.Вихлопна система титанова.
У комплекті з Koenigsegg Regera власник отримає фотографії конструкції автомобіля та два ключі.