Китайський Nio має намір потіснити на ринку Volkswagen і Toyota
Популярність електромобілів на світовому ринку з кожним роком зростає. Виробники влаштували справжні перегони за лідерство в цьому сегменті й активно поповнюють його новими моделями. Найбільший попит серед покупців мають електрокари з демократичною ціною. Це, звісно, позначилося на пріоритетах компаній.
Так, китайська компанія Nio, яка була заснована у 2014 році та спеціалізується лише на випуску преміальних електромобілів, вирішила змінити вектор і створити новий суббренд. Під ним виробник має намір випускати дешевші моделі, які стануть конкурентом електрокарам марок Volkswagen і Toyota. За словами глави компанії, новинки не матимуть мізерних характеристик. Вони залишаться високотехнологічними й отримають стильний дизайн.
Випускати нові моделі планують на заводі в Шанхаї. Поки що немає даних, коли дочірнє підприємство буде запущено в роботу, але затягувати з цим компанія не має наміру, оскільки сегмент розвивається занадто швидко і втрачати час не можна. Також виробник не уточнив, чи пропонуватиме новинки за межами Китаю. Хоча навряд чи він обмежиться однією країною. Адже амбіції у нього дуже масштабні.
Наразі в лінійці NIO три кросовери – флагманський ES8 і компактніші ES6, EC6. Усі моделі отримали сучасну зовнішність і передове оснащення. У 2022 році до них приєднається найбільш технічно просунута модель компанії – великий седан ET7. У преміум-сегменті вони конкурують з електромобілями Tesla. До того ж китайський виробник продовжуватиме розвивати сервіс змінних батарей. Наразі в Китаї діє близько 200 терміналів, в яких акумулятор, що сів, можна замінити на заряджений.