Китайські електромобілі заполонили європейські порти
Китайські виробники електромобілів, такі як BYD, SAIC, Great Wall Motors та Chery збільшують частку європейського імпорту. Чим спровокували колапс у європейських портах та морських терміналах. Як повідомляють місцеві ЗМІ, порт Бремерхафен у Німеччині, порти Антверпен та Брюгге у Бельгії перетворилися на стоянки для китайських електромобілів.
Одна з причин ситуації, що склалася — відсутність матеріально-технічної бази, точніше транспорту для перевезення автомобілів. Після вивантаження у портах китайські OEM-виробники докладають величезних зусиль, щоб знайти водіїв вантажівок для транспортування автомобілів на дилерські майданчики. За інформацією джерела газети Financial Times, причина відсутності транспорту полягає в тому, що багато вантажівок зарезервувала Tesla.
Величезні масштаби виробництва китайського автопрому викликають стурбованість європейських та американських компаній. Близько двох тижнів тому американці відправили до Пекіну міністерку фінансів США Джанет Єллен. На зустрічі з китйаськими чиновниками вона заявила, що «зростаючий негативний ефект» Китаю становить «значні ризики» для робітників та підприємств у США та світі.
Але схоже, китайців це не надто турбує. За тиждень на саміті в Парижі китайський міністр торгівлі Ван Веньтао «категорично спростував» ці побоювання. Звинувачення у надлишку потужностей він назвав «безпідставними». Натомість він організував зустріч з «поглиблення практичної співпраці в галузі електромобілів між Китаєм та Європою». Окрім міністерських на ній були присутні представники BYD, SAIC, CALT та Chery.