Китайська компанія XPeng побудувала суперчарджер вдвічі потужніший, ніж у Tesla
XPeng Motors представила власну технологію надшвидкої зарядки для електромобілів. Презентація нового нагнітача компанії — S4 — відбулася за кілька днів після початку передпродажу кросовера XPeng G9. Як показали тести виробника, лише 5 хвилин підключення до S4 забезпечили йому пробіг у 210 км.
Зі слів голови та головного виконавчого директора XPeng Хе Сяопена, нагнітач S4 має максимальну потужність 480 кВт, максимальний струм 670 А та пікову потужність зарядки 400 кВт. Для порівняння, Tesla Supercharger V3 забезпечує максимальну потужність 250 кВт та силу струму 631 А, що дає змогу за 5 хвилин збільшити пробіг на 150 км. Зарядна станція Porsche Turbo Charger максимальною потужністю 350 кВт та силою струму в 500 А за ті ж 5 хвилин поповнює батарею на 120 км пробігу.
Вже цього року XPeng розпочне будівництво надшвидких зарядних станцій S4 у 10 містах Китаю з найбільшою кількості бронювань G9. Як сказав пан Хе, починаючи з G9, XPeng зробить все можливе, щоб усі моделі, зокрема оновлені, підтримували надшвидку зарядку.
У 2023 році термінали S4 з’являться у всіх великих містах та вздовж основних транспортних магістралей Китаю. А до 2025 року компанія планує встановити 2000 надшвидкісних зарядних станцій.
Перший суперчарджер S4 введено в експлуатацію 15 серпня 2022 року. Загалом зарядна мережа XPeng налічує 1000 станцій у 337 містах країни. Як зазначив пан Хе, розвиток швидкісної зарядної мережі сприятиме поступовій відмові від гібридних автомобілів.