Пандемія коронавірусу мала значний вплив на автомобільну промисловість. Нині чимало автовиробників шукають фінансову допомогу, щоб подолати кризу, особливо японські автомобільні бренди, оскільки наразі країна перебуває в рецесії. З величезними проблемами зіткнулися не тільки виробники, а й інші гравці автомобільного ринку. Так, цього тижня про своє банкрутство оголосила найстаріша компанія прокату автомобілів Hertz.
Китай, безумовно, є однією з країн, економіка яких серйозно похитнулася через пандемію. Тільки в лютому продаж автомобілів в Китаї зменшився на 79%. При цьому китайські автомобільні компанії поступово обтрушуються від кризи і вже відновлюють свої позиції на ринку. Однією з них є компанія Geely. Бестселерна китайська автомобільна марка прагне подальшого розширення за рахунок посилення свого впливу на інші великі світові автомобільні бренди, зокрема Daimler. Агентство Reuters повідомило, що голова Geely Лі Шуфу хоче поглибити зв’язки з Daimler, материнською компанією Mercedes-Benz.
Слід зазначити, що Geely вже володіє 9,69% акцій Daimler, які придбала в 2018 році. Це сформувало китайське співробітництво з виробництва маленьких автомобілів Smart, авто преміум-класу, а також інвестиції в компанію Volocopter, яка виробляє льотні таксі. Крім своїх акцій в Daimler, Geely також володіє контрольними пакетами акцій Volvo, Polestar, Lotus, Proton і Lynk & Co. Останній, як повідомляється, готовий розгорнути свої автомобілі в Європі вже цього року.