Київські порушники ПДР вразили світові ЗМІ
Минулого тижня на Софіївській площі в Києві стався кричущий інцидент. Компанія Red Bull в рамках зйомки рекламного ролика випустила на площу два гоночних автомобіля, які в дрифті «нарізали» на ній кілька десятків вісімок.
Машини не тільки наробили галасу на кілька прилеглих до площі кварталів, а й залишили на плитці чорні кола. Цей інцидент висвітлили всі провідні ЗМІ країни. Не вислизнув сюжет і від уваги зарубіжних видань. Наприклад, Cаrscoops випустив матеріал, в якому дорікнув світовому виробнику енергетичних напоїв в завдаванні збитку об’єкту Всесвітньої спадщини ЮНЕСКО (у цей список внесений Софіївський собор з прилеглою територією).
У компанії запевнили, що попросили дозвіл на зйомку у влади міста. Однак остання запевняє, що на запит відповіла відмовою. Про це на своїй сторінці в Facebook написав заступник мера міста Костянтин Усов. Незважаючи на це, компанія все одно вирішила не відмовлятися від ролика і навіть залучила до зйомки реп-зірку Альону Альону, гонщиків Конора Шанахана і Олександра Гринчука. А ось про безпеку пішоходів Red Bull не подбав і навіть не обгородив площу.
Звісно, після резонансу, який розгорівся у ЗМІ, компанія вибачилася за свій необдуманий крок і спробувала видалити чорні кола з плитки. Однак домогтися ідеального результату не вдалося. За фактом цієї події триває розслідування, і влада Києва сподівається отримати від Red Bull грошову компенсацію за завдані збитки. До слова, це не перший український інцидент, який потрапляє на сторінки зарубіжного інтернет-видання. Ось тільки раніше вони були менш скандальними.