Kia працює над великою родиною електробусів
Південнокорейська компанія Kia планує представити зовсім нову родину комерційних мінівенів та фургонів на електротязі. Першим на ринок вийде середньорозмірна модель К5.
Компанія Kia планомірно розширює асортименти легкових моделей електромобілів. Наступним кроком у напрямку електрифікації стане сімейство інноваційних легких комерційних фургонів та мінівенів із новою електричною платформою Platform Beyond Vehicles (PBV).
На виставці споживчої електроніки компанія Kia представила свою лінійку електричних фургонів із трьома концептами: PV1, PV5 та PV7. Першим з конвеєра зійде середньорозмірний PV5, виробництво якого у Південній Кореї розпочнеться у 2025 році. За ним будуть менший PV1, створений для пересування вузькими міськими вулицями, і більший PV7, орієнтований для доставлення більш об’ємних і важких вантажів. Усі три моделі будуть виконані в одній стилістиці.
До 2027 року компанія Kia планує запропонувати споживачам асортимент із 14 електромобілів від фургонів для доставлення товарів до шатлів і навіть роботаксі. Перші зразки електровена PV5 проходять випробування на дорогах Європи. За першими ілюстраціями можна побачити, що серійна модель багато в чому схожа з концептом, представленим на виставці CES цього року.
PV5 буде представлений у пасажирських та вантажних модифікаціях. Висота у базовому варіанті – 1900 мм, а зі збільшеним дахом – до 2200 мм. Модульна архітектура e-CCPM (Electric Complete Chassis Platform Module) дозволяє створювати різні конфігурації, включаючи кемпер, таксі та шасі з кабіною. Комерційні версії підтримуватимуть протоколи Vehicle-to-Load (V2L) та Vehicle-to-Grid (V2G).
Пасажирський варіант отримає рухомі сидіння з розширеними можливостями підключення та інформаційно-розважальними функціями на основі штучного інтелекту. Розвізний фургон пропонуватиме максимальний вантажний простір зі зручним та легким доступом.
Електричний силовий агрегат PV5 використовуватиме новітню технологію акумуляторів, щоб забезпечити конкурентоспроможний запас ходу та ефективну продуктивність. Для скорочення витрат новинка отримає компоненти інших електричних моделей Kia. Також автомобілі сімейства PV5 будуть використовувати технологію керування «проводами» та системи автономного водіння.
Після моделі PV5 планується запропонувати покупцям компактний PV1 та більший PV7. У планах виробника довести загальний обсяг комерційної лінійки, що випускається, до 150 тисяч одиниць. PV5 зіткнеться з жорсткою конкуренцією з боку списку претендентів, включаючи Ford E-Transit, Mercedes-Benz eVito і майбутній Volkswagen ID.Buzz Cargo. Середньорозмірний фургон має дебютувати наступного року, а його виробництво здійснюватиметься на новому заводі Kia у Хвасоні на південний захід від Сеула. PV5 для ринків США та Канади збиратимуться на підприємстві компанії у Мексиці.