В 2023 году на «зеленые» модели пришлось чуть более 10% продаж
Уряд Канади опублікував остаточний варіант стратегії досягнення країною вуглецевої нейтральності. Продажі нових автомобілів із традиційними двигунами внутрішнього згоряння планують заборонити з 2035 року.
Від автовиробників вимагають збільшення виробництва та імпорту електромобілів до країни з 2026 року. Як ухвалив уряд, з цього року на «зелені» автомобілі має припадати 20% первинного авторинку. Окрім чистих електромобілів до цієї категорії в Канаді віднесено плагін-гібриди (PHEV) з електричним запасом ходу 80 км.
Проміжний цільовий показник — 60% до 2030 року. Це означає, що канадцям доведеться швидко звикати до електромобілів. Також до транспортних засобів із нульовим рівнем викидів у Канаді віднесено плагін-гібриди (PHEV) із запасом ходу 80 км.
Цього року придбати акумуляторний чи гібридний автомобілі вирішили 10,3% покупців нових автомобілів. Враховуючи прогнозовані на 2023 рік близько 1,63 мільйонів продажів, на електромобілі доведеться лише 167 890 одиниць. З урахуванням плану уряду, у 2024 році їх кількість має зрости до 1,71 мільйона.
Для досягнення цієї амбітної мети канадці впровадили кредитну систему ZEV для автовиробників. Зокрема, у 2024–2025 роках кожна компанія отримає кредит за продаж чистих автомобілів на внутрішньому ринку. Це стимулюватиме виробників реалізовувати свою продукцію на території країни, а не відправляти до США та Європи.
Також кредити обіцяні за інвестиції у зарядну інфраструктуру. Єдина умова — це має бути швидкісна зарядна станція, що діє не менше п’яти років.