Які уживані автомобілі не варто купувати через поломки і брак
Організація з технічного нагляду TÜV (нім. Technischer Überwachungsverein) опублікувала список із 10 автомобілів, які не варто купувати на вторинці. До нього увійшли представники всіх сегментів, від невеликих автомобілів до популярних середніх класів і сімейних фургонів.
Цікаво, що три з десяти проблемних моделей — автомобілі VW, і перший в списку – компактвен Volkswagen Touran. У процесі експлуатації у нього виявляються проблеми з гальмами і освітленням, а також витоком оливи в двигуні. Рівень браку експерти TÜV оцінили на 9,8.
Далі йде доволі популярний Fiat 500. Друге місце антирейтингу йому дісталося завдяки проблемам з підвіскою і освітленням. Коефіцієнт браку — 8,7 при середньому значенні 5,8%.
Третім став ще один Фольксваген — Volkswagen Passat, проблема якого полягає в частих дефектах гальмівних дисків. Коефіцієнт браку — 8,3.
Далі йде Kia Ceed, у якого всі роки існування на ринку були проблеми з освітленням. Коефіцієнт браку — 7,2.
На п’ятому місці – мінівен Volkswagen Caddy, у якого найчастіше виявляються проблеми з гальмівними дисками, причому вже в перші роки експлуатації. Коефіцієнт браку — 7,0.
В уживаної Skoda Octavia найчастіше виникають проблеми з двірниками. Коефіцієнт браку — 6,7.
Сьома позиція за Renault Clio, який в четвертому поколінні став значно кращим за попередника, але все ж може створити проблеми власнику вже в перші роки експлуатації. Серед них гальма, ближнє світло і підвіска. Коефіцієнт браку — 6,6.
Восьмим став доволі популярний на європейському ринку Ford Focus. У нього найчастіше виникають проблеми з шасі. Коефіцієнт браку — 6,6.
Дев’ята позиція рейтингу за BMW 5 серії. У автомобілів з великим пробігом експерти TÜV виявили люфт в півосях і проблеми з демпфуванням. Коефіцієнт браку — 6,5.
Останнє місце дісталося Seat Leon. Він майже не іржавіє, гальма та підвіска ідеальні, але, на жаль, має не дуже міцні пружини і амортизатори. З віком додаються проблеми з вихлопною системою і втрати мастила. Коефіцієнт браку — 6,4.