Як законопроект про дешеве розмитнення (№3251) з'явився і став законом
Спочатку законопроект про зниження акцизного збору на ввезення уживаних автомобілів, а простіше кажучи дешевого розмитнення, виник як абстрактна популістська ідея. Принаймні, так здавалося на перший погляд. Адже за зовнішньою ідеєю зробити життя українця простішим через зниження податкового навантаження на купівлю б/в авто в Європі проглядався і цілком меркантильний інтерес. На цьому можна було побудувати цілу індустрію перегонів і перекупів.
І як завжди законослухняні громадяни залишилися б в становищі сторонніх спостерігачів, а тим часом у країні дедалі більше машин з іноземними номерами. Як їх мали намір переоформляти на українську реєстрацію? Можливо понадіялися на “амністію”.
Депутаты планируют амнистировать нелегально ввезенные автомобили
Але, після доопрацювання законопроекту виявилося, що замість масштабної схеми перегону б/в машин і побудови приватних імперій торгівлі тепер з’явився закон, який чітко обмежує споживача в його праві на ввезення машини на пільгових умовах. Одна машина, один водій і обмеження на продаж машини, розмитненої за пільговим тарифом. Перегонники в смутку, а нам з вами що?
Кто сможет ездить на подержанном авто, ввезенном по сниженному акцизу?
Для звичайної людини, що прагне бути економною і купити уживане авто з Європи це таки спосіб трохи заощадити. Скільки? Залежить від того, який саме автомобіль буде привезений. Рахуйте самі.