Який вигляд має електричний УАЗ по-американськи: Bollinger майже готовий до виробництва
Американська стартап-компанія Bollinger опублікувала зображення передсерійних прототипів позашляховика B1 і пікапа B2. Концепти електрокарів з рамною конструкцією компанія показала в 2017 році. Прототипи B1 і B2 були готові в 2019-му.
З огляду на фото, дорогою до конвеєра електрокари, які одночасно нагадують класичний Defender і УАЗ, зазнали низки змін. Найпомітніше перетворення — повітрозабірники, які раніше розміщувалися навколо фар, перемістилися на бампер. Також стала вищою підвіконна лінія, за рахунок чого обіцяні просторіші салони і місткіші багажні відсіки.
Для комфортної посадки/висадки пасажирів центральну стійку B1 і B2 пересунули назад. Зсувні вікна замінені стеклами, що опускаються, але склопідйомники при цьому залишилися механічними. Ширшим став “фірмовий” фронтальний лючок для перевезення довгомірів.
Інформації про технічні зміни моделей немає. Прототип електромобіля Bollinger 2019 року був укомплектований електромоторами потужністю 614 к.с. і батареєю ємністю 142 кВтг. До 100 км/год позашляховик прискорювався за 4,5 с. Максимальна швидкість – 160 км/год.
Серійне виробництво Bollinger B1 і Bollinger B2 планують розпочати в 2021 році. Приймання попередніх замовлень вже оголошено. Під час оформлення необхідно внести передоплату в розмірі 1000 доларів. Мінімальний цінник пікапа і позашляховика – 125 тис. доларів.