Як вам таке: 3.0-літровий V6 під капотом маленького Daewoo Matiz
Британська Powercrazy Motorsports, яка спеціалізується на обладнанні для діагностики двигунів для автоспорту, доопрацювала сітікар Daewoo Matiz 1999 року виробництва. Під капотом південнокорейської «малолітражки» встановили 3,0-літровий X30XE V6 від Opel Omega потужністю 190 к.с. Новим агрегатом замінили стандартний для моделі першого покоління 800-кубовий двигун на 52 к.с.
Перш ніж опинитися під капотом Матіса V6 пройшов доопрацювання, яке полягало в установці шліфованої головки блоку циліндрів, розподільних валів з високим підйомом, модифікованого впускного колектора від Chevrolet Cavalier V6 та картера від Opel Vectra V6. Працює агрегат у парі з п’ятиступінчастою механічною коробкою передач Getrag F20 з корпусом F18, маховиком від Opel Astra GTE та зчепленням Fast Road.
Серйозно додавшому у потужності сітікару допрацювали шасі. Спереду у нього тепер стоять гальмівні механізми від Mistubishi Lancer Evo 6 із розсвердленими дисками від Focus RS. Позаду збереглися штатні барабанні механізми.
За рахунок пружин Spax у підвісці дорожній просвіт автомобіля зменшився на 40 мм. Доповнюють новий образ Daewoo Matiz колісні диски від Porsche з низькопрофільними шинами.