Jeep Gladiator більше не страшні пустелі
У довгому списку версій Gladiator поповнення. Черговий рядок дістався новій версії пікапа, підготовленого до важкого бездоріжжя. Зовні нова модифікація практично не змінилася, основні зміни – в підвісці.
Пікапу дісталися амортизатори Fox із винесеними резервуарами, дорожній просвіт підріс до 300 мм. Gladiator Mojave оснастили посиленою рамою та новими мостами. Їздить новинка на 17-дюймових колісних дисках, “взутих” у зубасті вседорожні шини Falken Wildpeak розмірності 33 дюйма.
На цьому нововведення не закінчуються. Тепер пікап може похвалитися новим їздовим режимом – Off-Road Plus, в якому водій зможе заблокувати задній диференціал на великих швидкостях. Ця функція додалася до стандартного регулювання чутливості дросельної заслінки, контролю тяги і перемикання передач.
Обзавівся “приборкувач пустель” збільшеними порогами, посиленим захистом днища і новим капотом. У рух пікап приводить 3.6-літрова «шістка» потужністю 285 к.с. У пару мотору передбачена шестиступінчаста механічна коробка передач, за доплату можна встановити 8-діапазонний автомат. Незалежно від вибору коробки передач доступний повний привід із двошвидкісною роздавальною коробкою і блокуванням заднього диференціала.