Компания станет «домом» для четырех отдельных брендов
Jaguar Land Rover показав свій новий логотип, який відображатиме інше позиціонування компанії — «будинок брендів» (House of Brands). Тепер компанія називатиметься просто JLR, без розшифровки. Це пов’язано з рішенням розділити Jaguar та Land Rover на чотири окремі бренди — Jaguar, Range Rover, Defender та Discovery. У цьому світлі формула «будинок брендів» виглядає найбільш адекватно.
Під час квітневого анонсу перетворення компанії йшлося про поділ Land Rover на три бренди. Але ця інформація викликала шквал негативу з боку фанатів марки. Це змусило керівництво JLR змінити рішення.
Як повідомляється, історична овальна емблема Land Rover залишиться на автомобілях, сайтах та офіційних сторінках JLR у соціальних мережах. Але марки Land Rover як окремого бренду не буде. Довга назва Land Rover Range Rover SV Autobiography тепер виглядатиме Range Rover SV Autobiography. Першу її частину «Land Rover» просто приберуть. Цим рішенням компанія фактично «узаконила» те, що вже давно зроблено. Словосполучення Land Rover Range Rover давно вже ніхто не використовує. Усі кажуть просто Range Rover.
Нова емблема «будинку брендів» — JLR — на автомобілях не використовуватиметься. Таким чином чинить, наприклад, альянс Stellantis. Усі його марки використовують свої емблеми.
У 2025 році Jaguar, який наразі позиціонується в преміум-сегменті, стане лакшері-маркою та повністю перейде на електромобілі. Вони базуватимуться на новій платфомрі JEA (Jaguar Electrified Architecture). Першим стане чотиридверний Gran Tourer, презентація якого запланована на 2024 рік. Йому обіцяно запас ходу 700 км та цінник $124 500. На ринку електричний Gran Tourer з’явиться у 2025 році.