X

Дослідження: затримка відкликальних кампаній мінімізує негативну увагу до автовиробника

Оттягивание сроков позволяет восстанавливать репутацию

Жодному відомому автовиробнику не вдалося уникнути відкликання своїх автомобілів із причин технічних недоробок. Для одних відкликана кампанія проходить голосно, для інших – практично безшумно, і про неї часто знають тільки власники. Іншими словами, що менший розголос, то краща репутація виробника і довіра до його транспортних засобів.

Останнім часом автовиробники приділяють чимало часу і коштів випробуванням в різних умовах. Такі маніпуляції мають допомогти уникнути тих самих відгуків. Але, як засвідчує практика – це не завжди ефективно.

Школа бізнесу Келлі Університету Індіани (США) провела цікаве дослідження, яке свідчить про те, що 73% відгуків оголошуються кластерами (групою взаємопов’язаних організацій). Для таких виробників найбільшою рушійною силою є Фондовий ринок. Так, у дослідженні розглядали шістку виробників, які продають свої акції на американській біржі. Це Chrysler, Ford, General Motors, Honda, Nissan і Toyota.

Варто зауважити, що найбільше від відкликання страждає той автовиробник, який його оголосив. “Мається на увазі, що автомобільні компанії свідомо чи несвідомо відкладають відкликання доти, доки можуть залишатися в тіні”, – сказав Джордж Болл, науковий співробітник факультету Веймера в Університеті Індіани. Отже, автовиробники бачать сенс для збереження репутації в тому, щоб відстрочити відкликану кампанію, якщо вона все ж неминуча.

Читайте також:
Электромобили Tesla опять отзывают из-за дефектов