Інтер'єр "китайського Геліка" вперше показали на фото
Видання CarNewsChina опублікувало перші шпигунські знімки серійного салону BYD FangChengBao SF. Як видно на фото, гібридний позашляховик отримав величезний плаваючий дисплей та химерний центральний тунель.
BYD FangChengBao SF — це перша модель нового китайського бренду FangChengBao, офіційно запущеного 15 травня. Анонсований у листопаді 2022 року як «професійний та персоналізований» бренд, спочатку він носив кодову назву F-Brand. З китайської мови нове ім’я марки перекладається «Формула леопарда».
Новий суббренд випускатиме гібридні пікапи та позашляховики з підключаємим модулем вартістю від 57 000 до 85 000 доларів. На рідному ринку FangChengBao складе конкуренцію Mercedes-Benz, Audi та BMW.
Щодо BYD FangChengBao SF, то вперше прототип новинки помітили на китайських дорогах у березні цього року. Завдяки цілій серії шпигунських знімків та аматорських рендерів на їх основі можна сказати, що це буде справжній позашляховик.
У SF висока лінія капоту, широке лобове скло, квадратні фари та величезні бічні дзеркала заднього виду. Також можна відзначити масивні колісні арки та величезний трапецієподібний передній бампер із вбудованими протитуманними фарами. На кормі — яскраво виражений бампер, запасне колесо на багажних дверях, пара вертикальних задніх ліхтарів та стоп-сигнал під невеликим спойлером на даху. На знімках збоку видно п’ятиспицеві колісні диски та датчики системи автономного водіння. Доповнюють позашляховий образ експедиційний багажник та додаткові світильники на даху.
На шпигунських фото салону видно великий дисплей, який виглядає як стандартний поворотний монітор BYD діагоналлю 15,6 дюймів. Поруч з ним D-подібне кермо, з іншого боку — ручка, дуже схожа на Mercedes-Benz G-Class. На центральному тунелі видно моностабільний важіль перемикання передач в оточенні фізичних кнопок. На них винесено керування системою повного приводу та клімат-контролем. Загалом інтер’єр позашляховика виглядає не завершеним. Але вже зараз видно, що SF намагаються зробити максимально схожим на Mercedes-Benz G-Class.
Відомо, що габаритна довжина китайського «Гелендвагена» досягає 5 метрів. Пікова віддача силової установки складає 680 к.с. Комбінований запас ходу — 1200 км у китайському вимірювальному циклі CLTC. Що стосується вартості, то BYD FangChengBao SF буде в 4-5 разів дешевшим за культовий G-Class.