Ineos відклав випуск позашляховика Fusilier
Автомобільний світ знову лихоманить. Причин для цього кілька – це і спад продажів електромобілів, інтерес до яких продовжує знижуватися, і торгові війни між ЄС та Китаєм, і загальна рецесія на ринку. На цьому тлі цілком очевидним стало рішення британської компанії Ineos Automotive почекати з випуском третьої моделі – люксового позашляховика Fusilier. Про це агентству Bloomberg розповів сер Джим Реткліфф (Jim Ratcliffe), засновник та керівник компанії.
Нагадаємо, що Ineos Automotive анонсувала всюдихід Fusilier на початку нинішнього року, а восени планувала поділитися технічними подробицями проєкту. Але тепер доведеться зачекати. За словами Реткліффа: «Ми відкладаємо запуск Ineos Fusilier з двох причин: неохоче використання електромобілів споживачами та невизначеність галузі щодо тарифів та оподаткування». У компанії відмовилася повідомити, коли модель з’явиться, але це буде точно не раніше 2027 року.
Як і колишні автомобільні проєкти Ineos, позашляховик Fusilier розроблений спільно з Magna Steyr і має стати третьою моделлю компанії. Планувалося, що він пропонуватиметься з електричним та гібридним силовими агрегатами. Особливу ставку в компанії робили саме на гібридний варіант із тяговим електромотором та бензогенератором. На думку Ineos, гібридний привід дозволяє задовольнити широкий спектр глобальних потреб і знизити шкідливий вплив на навколишнє середовище.
У лютому на презентації Fusilier сер Джим Реткліфф сказав: «BEV ідеально підходять для певних цілей: коротких поїздок і доставлення по місту, але промисловість та уряди повинні мати реалістичні очікування щодо інших технологій, які можуть допомогти прискорити необхідні темпи змін. Саме з цієї причини ми пропонуємо гібридну версію Fusilier, яка значно знижує викиди, але має необхідний запас ходу та можливості дозаправлення».
Fusilier компактніший за свого старшого побратима Grenadier, крім того, він розрахований більш заможну аудиторію. Можливо, саме тому він менше нагадує класичний Land Rover Defender, а більше схожий на сучасний Mercedes-Benz G-Class.
Зміни планів компанії щодо моделі Fusilier ніяк не позначиться на виробництві Grenadier та Grenadier Quartermaster у німецькому Хамбаху. Воно буде продовжуватися відповідно до раніше затверджених термінів і скорочення персоналу не планується, підтвердили в компанії.