Hyundai визнаний одним із «найінноваційніших брендів»
Німецький “Центр автомобільного менеджменту” (Center of Automotive Management, САМ), незалежний автомобільний науково-дослідний інститут, назвав Hyundai Motor «найінноваційнішим брендом» у категорії “Автономного водіння та удосконалених систем допомоги водієві” і другим «найінноваційнішим брендом» у загальній категорії премії Automotive Innovations 2023/2024.
Цей рейтинг було визначено шляхом ретельної оцінки приблизно 1000 інновацій від виробників комплектного обладнання (OEM) у різних категоріях, зосереджуючись на таких факторах, як оригінальність, повноцінність і переваги для клієнтів.
За останні роки Hyundai зазнав значної трансформації, вийшовши за межі автомобільного виробництва в лідери в області інтелектуальних мобільних рішень і передових технологій. Компанія інвестувала значні кошти в дослідження та розробки для створення інноваційних рішень, які передбачають майбутнє мобільності за межами традиційного транспорту.
У 2023 році Hyundai Motor Europe оголосила про створення нового підрозділу: Hyundai Connected Mobility (HCM). Цей підрозділ спрямований на покращення взаємодії з користувачем та на створення більш безпечного, інтелектуальнішого та легшого у підключенні способу пересування.
«Ми дуже пишаємося нашим визнанням від Центру автомобільного менеджменту як «найінноваційнішого бренду» у галузі автономного водіння та ADAS, — сказав Маркус Велц, генеральний директор Hyundai Connected Mobility, — ця нагорода підтверджує наше прагнення до трансформації мобільності та переосмислення досвіду водіння завдяки створенню підключених екосистем, які ставлять потреби клієнтів на перший план».
Використовуючи концепцію програмно орієнтованих транспортних засобів (software-defined vehicles, SDV), HCM прагне створювати персоналізовані функції з додатковою цінністю за допомогою цифрових і підключених автомобільних технологій. Наприклад, Bluelink пропонує набір функцій підключення, покращуючи враження від водіння за допомогою даних у реальному часі, віддаленого доступу та різноманітних функцій автомобіля. Інші цифрові сервіси, включно з оновленням “по повітрю” (OTA), функціями на замовлення і додатками Vehicle-to-Everything (V2X), також відіграють важливу роль у взаємодії з клієнтами. Ці комплексні підключення та інформаційно-розважальні рішення були ключовими факторами в рейтингу інновацій CAM.
Крім того, підписка MOCEAN під HCM надає гнучкий доступ до автомобіля через цифрову платформу, дозволяючи користувачам тестувати модельний ряд Hyundai без довгострокових зобов’язань власності. Пропонуючи зручність і гнучкість, ця послуга доступна для ширшої аудиторії.
HCM використовує весь спектр глобальної екосистеми Hyundai. Поєднаний з підрозділами Hyundai по всьому світу, HCM вдосконалюється завдяки довірі від клієнтів та їхнім відгукам. Завдяки цій синергії HCM прагне покращити клієнтський досвід, надаючи рішення, які відповідають потребам клієнтів.