X

Hyundai підкорить ринок новим преміальним седаном: фото і характеристики Genesis G80

Усі ми звикли до того, що компанія Hyundai виробляє бюджетні автомобілі, які славляться своєю якістю та надійністю. Однак багато хто чомусь забуває, що цей виробник уже багато років випускає розкішні автомобілі під брендом Genesis. Учора лінійка цих моделей офіційно поповнилася новим седаном G80, який може не тільки зняти з виробника клеймо бюджетника, а й навіть поміняти пріоритети на ринку люксових автомобілів.

Новий Genesis G80 виконаний у тому ж стилі, що і представлений кількома місяцями раніше позашляховик GV80. Та сама передня оптика, та сама решітка радіатора, схожі риси кузова. Словом Hyundai, нарешті, знайшов ту саму ідеальну мову дизайну, на якій буде засновано всі машини люксового підрозділу. Однак сьогодні йдеться не про це, адже “найсмачніше” розміщене всередині цієї машини. Коли дивишся на характеристики G80, напрошується німе запитання: “А це точно Hyundai зробив?”. Справді, новинка від Genesis не має практично нічого спільного з тими корейськими машинами, які ми звикли бачити на дорогах нашої країни. Інженери вклали в цей седан не тільки купу часу і коштів, а й душу, а це саме те, чого так не вистачало цим автомобілям.

Із дебютом нового G80, Hyundai назавжди розпрощався з набридлими атмосферними моторами 3.3 V6, 3.8 V6 і 5.0 V8, замінивши їх на три абсолютно нових двигуни. Відкриває лінійку найменший турбодизель об’ємом 2.2 літра. Він видає 210 к.с. і 450 Нм крутильного моменту. Слідом за ним йде 2.5-літровий рядний 4-циліндровий T-GDI, який видає 305 к.с. і 420 Нм крутильного. Замикає всю цю лінійку топовий 3.5-літровий V6 T-GDI, який видає божевільні 375 к.с. і 530 Нм. Однак на цифрах вся краса не закінчується. Річ у тім, що кожен мотор можна придбати як з переднім, так і з повним приводом. Усі силові установки працюють у парі з 8-ступінчастим роботом.

Говорячи про начинку автомобіля, варто відзначити, що G80 оснащується повністю діодною оптикою спереду і ззаду, 10 подушками безпеки, системою контролю положення кузова, антибуксувальною системою, системою автоматичного розпізнавання перешкод із функцією автоматичного гальмування, а також системою утримання смуги руху.

У салоні можна знайти 14,5 дюймовий дисплей розважальної системи Genesis Connected Services, 8-дюймовий екран панелі приладів і сенсорний блок керування кліматом, який, до речі, є тризонним. Штатна аудіосистема має 9 динаміків, однак за бажання можна замовити систему Lexicon Quantum Logic Surround на 18 динаміків.

 

До додаткових опцій також входять передні сидіння Ergo motion seat із вентиляцією, підігрівом і масажем, які регулюються в 18 напрямках. Не забули в компанії і про задніх пасажирів – додатковий пакет охоплює два окремих розважальних дисплеї, сидіння з вентиляцією і підігрівом, а також багатофункціональний підлокітник. G80 також оснащується USB-зарядками на передньому і задньому рядах, а за бажання можна змінити звичайний дах на панорамний.

Майбутній власник також може обрати один із трьох виконань інтер’єру,  представлених у 5 різних кольорах.

Ну що ж, при всьому тому, що перераховано вище, новий Genesis G80 виявився не таким вже й дорогим, як це може здатися. Вартість базової версії з 2.5-літровим бензиновим мотором починається від 53 мільйонів південнокорейських вон, що еквівалентно 43 000 доларів США.