Інженери Hyundai представили незвичайний концепткар RN24 з відкритим кузовом та каркасом безпеки. Експериментальний автомобіль використовується як “лабораторія на колесах”.
Новинка продовжує розвиток теми представлених раніше концептом RN22e та N Vision 74, виступаючи як випробувальний стенд для швидкісних технологій майбутніх електрифікованих моделей спортивного підрозділу N. Основна ідея проєкту RN24 полягає в тому, щоб створити електромобіль із найбільш потужним силовим агрегатом у мінімально можливих габаритних розмірах. Для цього було розроблено спеціальне шасі для електромобіля за мотивами ралійного боліда чемпіонату WRC, на якому встановили 641-сильний силовий агрегат від Ioniq 5 N. Попри те, що колісна база вкорочена на 340 мм.
На RN24 тестуються всі сучасні технології, які є у компанії, включаючи систему WRC Powertrain Drive Control Logic, що дозволяє регулювати віддачу силового агрегату, динаміку прискорення, чутливість рекуперативного гальмування та баланс потужності за допомогою кнопок на рульовому колесі. Крім того, прототип має спеціальний режим Rally Mode, який оптимізує розподіл крутного моменту, як у i20 N Rally 1 WRC, а також новий електронний “ручник” e-Handbrake, який дозволяє виконувати складні маневри. Також була додана нова версія системи N Active Sound+ від Ioniq 5 N. Тепер вона включає два бічні динаміки, а задні крила служать своєрідними підсилювачами звуку, допомагаючи поліпшити звуковий супровід.
RN24 майже повністю позбавлений кузова та замість нього має каркас безпеки. Позаду встановили антикрило, як на гоночних Hyundai TCR. Завдяки різним заходам зниження ваги, RN24 важить близько 1880 кг, що приблизно на 350 кг менше, ніж Ioniq 5 N.