Hyundai показала концептуальний кросовер Initium на водні
Корейська компанія Hyundai анонсувала стильний концептуальний кросовер на водневих паливних елементах. За твердженням авторів, новинка здатна подолати без зупинки до 650 км.
У компанії Hyundai багато часу та коштів витратили на розробку та виробництво автомобілів на водневих паливних елементах FCEV. Черговий проєкт у цій галузі – концепт Initium, серійна версія якого прийде на зміну моделі Nexo вже у 2025 році.
Ім’я Initium означає “початок” або “перший” латиною, що є відсиланням до першості Hyundai в активному впровадженні водневих технологій. Крім того, це ім’я також наголошує, що концепт стане першим автомобілем марки, в якій реалізовано новий дизайнерський стиль “Art of Steel”.
Екстер’єр позашляховика поєднує елементи Ioniq 5 і Santa Fe. Основні моменти включають квадратну світлодіодну графіку, оригінальну пластику кузовних панелей із вбудованими захисними елементами, горизонтальні виштампування на профілі, трикутну задню стійку, масивні розширювачі колісних арок та 21-дюймові аеродинамічно оптимізовані диски. На даху розташували експедиційний багажник із вбудованими фарами.
Hyundai Initium оснащений електродвигуном потужністю 150 кВт/204 к.с. та великими водневими баками, що забезпечують запас ходу понад 650 км. Для порівняння, Nexo має у своєму активі мотор потужністю 120 кВт/162 к.с. та здатний подолати без зупинки до 612 км.
За даними компанії, покращені показники були досягнуті завдяки збільшенню потужності батареї паливних елементів та збільшення місткості акумулятора. Initium також зможе використовувати бортову мережу для живлення побутових приладів та персональних пристроїв за допомогою функції V2L.
Найбільшою проблемою для власників машин із FCEV є поповнення запасів водню через обмежену інфраструктуру. Щоб полегшити життя користувачів, Hyundai створили спеціальний планувальник маршрутів, який допоможе водієві знаходити водневі станції по дорозі, перевіряючи їх доступність і працездатність. Крім того, система також може визначати, скільки автомобілів чекають у черзі на водневій станції.
Розробка FCEV від Hyundai почалася 27 років тому, хоча перша масова модель на водневих паливних елементах Nexo з’явилася тільки у 2018 році. Серійна версія Initium, запланована на 2025 рік, покликана вписати новий розділ в історію водневих технологій бренду. До цього Hyundai покаже концепт на автошоу в Лос-Анджелесі та Гуанчжоу.