
Hyundai презентував гібридну систему нового покоління. Вона підвищує паливну економічність авто на 45%. Дебютувала система на оновленому кросовері Palisade.
Як розповіли у Hyundai, нова гібридна установка ґрунтується на 1,6- та 2,5-літровому турбомоторі. У парі з ними працює два електромотора, один з яких бере на себе функцію стартер-генератора. Що стосується другого електромотора, то він відповідає за рух та рекуперативне гальмування. Таке поєднує покращує потужність, продуктивність та паливну економічність авто, а також робить перемикання передач більш плавними.
Так, гібридна система наступного покоління на основі 2,5-літрового бензинового турбодвигуна видає 334 к. с. потужності та 460 Нм крутного моменту, що на 19% та 9% більше, ніж у стандартного 2,5-літрового T-GDi. Паливна ефективність покращилася на 45%. Що стосується нової установки на основі 1,6-літрового двигуна, то її віддача залишилася незмінною, а крутний момент виріс з 367 до 380 Нм. Паливна економічність у цій версії покращилася на 4%.
Відзначається, що крім нової гібридної системи Hyundai розробив і ряд інших технологій. В їх числі електричний повний привід e-AWD і контроль тяги e-VMC 2.0, який регулює крутний момент на передньому і задньому електромоторах. Ще нові гібриди марки отримають режим Stay, в якому використовується високовольтна батарея для живлення клімат-контролю та мультимедіа при заглушеному паливному моторі, двонаправлену зарядку V2L та «розумну» рекуперацію.