На смену флагманскому мотору V8 придет 3,5-литровый V6
На догоду жорстким нормам за викидами СО2 світові автовиробники продовжують відмовлятися від потужних двигунів. Раніше про рішення припинити виробництво 8-циліндрового двигуна оголосила компанія Toyota, а тепер на такий крок зважилися і в Hyundai.
Корейський виробник перестане випускати п’ятилітровий двигун V8 із сімейства Tau вже до кінця 2021 року. Мотор не використовуватиме навіть преміальний бренд Genesis. Його флагман G90, наступного покоління якого намір презентувати восени 2021 року, вийде на ринок з новим 3,5-літровим турбомотором V6, який використовується в інших моделях бренду, зокрема GV80. Великий седан Kia K900 після рестайлінгу також позбувся V8.
Історія мотора V8 Tau доволі коротка і починається в 2008 році. Спочатку компанія випустила 4,6-літровий двигун, а через рік збільшила його обсяг до 5 л. Після модернізації в 2015-му з’явилося безпосереднє уприскування палива, а віддача зросла до 414 к. с. (520 Нм). Агрегат поєднується з восьмиступеневим “автоматом”.
Бітурбований V6 T-GDI серії Smartstream об’ємом 3,5 л, який прийде на зміну Tau, видає 350 к.с. і 540 Нм крутильного моменту. Цей двигун вже встановлюється на седан Genesis G80, кросовери GV70 і GV80.