Средства российской «дочки» компании под арестом
Hyundai Motor Company продовжила простій автоскладального заводу у Санкт-Петербурзі до кінця листопада. Ймовірно, південнокорейський концерн поки не позбудеться років російських активів, як це зробили Renault, General Motors, Mercedes-Benz, Ford та ряд інших компаній.
Завод Hyundai у Санкт-Петербурзі зупинився 1 березня 2022 року. На потужностях підприємства випускали легкові автомобілі Hyundai Solaris та Creta, а також Kia Rio та Rio X. Річний обсяг виробництва складав 20 000 одиниць. Офіційна причина закриття підприємства — проблеми з постачанням комплектуючих. Також Hyundai належить завод із виробництва двигунів та колишний виробничий майданчик американського концерну General Motors, законсервований ще у 2015 році. Передбачалося, що його буде використано для розширення локального виробництва.
За деякими даними, однією з причин продовження присутності Hyundai у Росії міг стати арешт майна ТОВ «Хенде Інжиніринг Рус» арбітражним судом Санкт-Петербурга та Ленінградської області. Це результат позову петербурзької будівельної компанії «СтройТехІмпорт», яка запідозрила, що Hyundai може піти з РФ.
«БудТехІмпорт» займався будівництвом заводу двигунів Hyundai Wia (ТОВ «Хенде Віа Рус») у Санкт-Петербурзі. Наприкінці 2021 року компанія вирішила стягнути з «Хенде Інжиніринг Рус» заборгованість за цим договором. Наразі загальна сума позову з урахуванням компенсації за несвоєчасну виплату складає 15,85 млн руб.
Олії у вогонь додала публікація, яка з’явилася в середині минулого місяця в одному з корейських видань. У ній шлося, що керівництву Hyundai Motor представлено звіт з аналізом поточної ситуації та перспективах бізнесу в Росії. Також документ містив «аналіз сценарію та наслідків продажу російського заводу».