Hyundai Ioniq 5 N візьме участь у підйомі на Пайкс-Пік
Hyundai відправить «заряджений» електричний кросовер Ioniq 5 N на Пайкс-Пік. 102-й підйом на пагорб відбудеться 23 червня. У ньому візьмуть участь два серійні та два модифіковані кросовери.
Але навіть стандартні Ioniq 5 N зазнали деяких змін. Зокрема на місці задніх сидінь встановили каркас безпеки. Водійське замінили сидінням Recaro Pro Racer SPA Hans з шеститочковим ременем безпеки Sabelt та підтримкою голови і шиї. Також у салоні встановили систему пожежогасіння.
Під капотом у гоночного Ioniq 5 N двомоторна силова установка потужністю 601 к.с. та 641 л.с. на максимумі. За даними Hyundai, із системою керування запуском та додатковою тимчасовою потужністю кросовер прискорюється від 0 до 96 км/год за 3,25 секунди. Максимальна швидкість обмежена електронікою на 260 км/год.
До вершини один із «стандартних» Ioniq 5 N поведе 11-кратний переможещь PPIHC Пол Далленбах. Другим керуватиме новачок Рон Зарас, колишній керівник Hoonigan. Один із модифікованих кросоверів поведе пілот WRC Дені Сордо. Другий — чотириразовий переможець абсолютного заліку та володар титулу «Король гори» на Пайкс Пік Робін Шут. Також Сордо та Шут проведуть 30 травня тестовий заїзд перед «24 годинами Нюрбургрингу».
Hyundai вже тестує Ioniq 5 N на Пайкс-Пік. Під час справжнього заїзду електрокросовери мають подолати дистанцію завдовжки 19,98 км зі 156 поворотами. Складність полягає в тому, що заїзд стартує на висоті 1440 метрів над рівнем моря, а фінішує на висоті 4302 метри.
Наразі, абсолютний рекорд Пайкс-Пік належить Ромену Дюма. У 2018 році за кермом Volkswagen ID R гонщик піднявся на вершину за 7 хвилин 57,148 секунд. Чи вдасться Hyundai Ioniq 5 N стати новим рекордсменом, ми дізнаємось 23 червня.