Hyundai готує два нових електричних спорткари — N Vision 74 EV і Ioniq 6 RN22e
Hyundai опублікував в YouTube проморолик заїзду по треку двох нових прототипів-водневого ретро-купе N Vision 74 EV і “зарядженого” Ioniq 6. Як заявили у пресслужбі компанії, обидва автомобілі “не затверджені для комерційного виробництва”.
Прототипи розроблені спортивним підрозділом Hyundai N Performance. Концепт I oniq 6 RN22e побудований на базі Ioniq 6, представленого 14 липня 2022 року. Зовні від базового електромобіля “трековий ” варіант відрізняється тільки розвиненим кузовним обвісом і заднім антикрилом. Повноприводний прототип укомплектований двома електромоторами сукупною віддачею 430 кВт (577 к.с.). У базової моделі віддача моторів в топовій версії становить 325 к.с. і 605 Нм. Ємність тягової батареї прототипу — 77,4 кВтг.
Ретро-купе N Vision 74 EV — перший водневий гібрид Hyundai N Performance. Зовні шоу-кар нагадує концепт N 2025 Vision Gran Turismo 2015 року і одночасно Hyundai Pony Coupe 1974 року від Джорджетто Джуджаро. Болід оснащений двома електромоторами, встановленими на задній осі. Сукупна потужність силової установки — 500 кВт (671 к.с.). Місткість батареї — 62 кВтг. У задній частині кузова передбачено для балона для зберігання 4,2 кг водню.
За словами виконавчого віцепрезидента Hyundai Томаса Шемера, концепти демонструють найбільш передові технології компанії. Надалі ці напрацювання планують використовувати в серійних моделях марки.
“RN22e і N Vision 74 — це більше, ніж просто серійні моделі. Ми називаємо їх Rolling lab, що означає безперервний розвиток наших найбільш передових технологій. Цей унікальний і стратегічний підхід готує нас до викликів майбутнього, виходячи за межі своїх можливостей”, — сказав Шемер.